اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

شهادت راهی برای ایجاد امنیت است/ تقدیم 520 شهید نیروی انتظامی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شهادت راهی است که نیروهای مسلح ایران برای پاسداری از ارزش‌ها، انقلاب اسلامی و امنیت مردم در پیش گرفته‌اند.

شهادت راهی برای ایجاد امنیت است/ تقدیم 520 شهید نیروی انتظامی در کرمان

سردار حسین چناریان امروز در حاشیه آیین تشییع پیکر پاک شهید مجید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شهید امیری در عملیات بسیار موفقیت‌آمیز و درگیری مسلحانه با اشرار مسلح و سابقه‌دار به مقام رفیع شهادت رسید.

وی ابراز داشت: در این عملیات سه نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند و حدود یک تن و 400 کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط شد و همچنین یک دستگاه خودرو و تعدادی قبضه سلاح از اشرار به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی روزهای گذشته همچنین یکی از بسیجیانی که با نیروی انتظامی همکاری می‌کرد، در درگیری با قاچاقچیان در منطقه بم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

چناریان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان کرمان بیش از 520 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، بیان داشت: شهادت راهی است که نیروهای مسلح ایران در پاسداری از ارزش‌ها، انقلاب اسلامی و امنیت مردم در پیش گرفته‌اند و شهادت یکی از آرزوهای ما در نیروی انتظامی است.

وی اذعان داشت: سعی ما در نیروی انتظامی این است که تلاش شود، درگیری‌هایی که بین نیروهای ما و اشرار صورت می‌گیرد، کمتر منجر به تلفات شود.

این فرمانده انتظامی با بیان اینکه روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در بین نیروهای مسلح ایران جریان دارد، افزود: این شهادت‌ها روحیه ایثار و فضای معنویت را در جامعه و نیروی انتظامی ایجاد می‌کند.

چناریان ابراز داشت: من خاک پای خانواده شهدا و به ویژه شهدای انتظامی هستم و به خانواده شهید مجید امیری تسلیت می‌گویم و در خدمتشان هستم.

انتهای پیام/80019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول