اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان:

بسیار از لحاظ فنی آماده‌ایم/ به دنبال ششمین پیروزی هستیم

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: با تمریناتی که در طول هفته انجام داده‌ایم از لحاظ فنی بسیار آماده‌ایم و برای ادامه پیروزی‌های علیصدر به میدان می‌رویم.

بسیار از لحاظ فنی آماده‌ایم/ به دنبال ششمین پیروزی هستیم

مرتضی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره آمادگی تیم فوتسال علیصدر همدان اظهار داشت: در طول هفته تمرینات بسیار مداوم و خوبی را انجام داده‌ایم و بازیکنان پرتلاش در تمرینات حاضر شده‌اند و از نظر فنی تیم مشکل خاصی ندارد.

وی افزود: تیم علیصدر در این فصل به خوبی بسته شده و بازیکنان در سطح بسیار خوبی قرار دارند، مدیرعامل تیم نیز به خوبی به عملکرد کادر فنی و بازیکنان نظارت دارد.

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان درباره استعفای سرمربی علیصدر گفت: این استعفا به دلایل شخصی صورت گرفته و مدیریت تیم در آن دخالتی نداشته است، بنده به تصمیمی که ابوالقاسم حسینی گرفته‌اند احترام می‌گذارم.

وی در پاسخ به شرایط کادر فنی علیصدر به خبرنگار ورزشی فارس همدان لیان کرد: بنده فعلاً تمام مسئولیت تیم را به عنوان مربی بر عهده دارم و با تمام قدرت به کار خود ادامه می‌دهم تا تکلیف سرمربی این تیم معلوم شود.

عظیمی درباره گروه جنوب افزود: تنها مشکل ما در این گروه مسافت راه است که بسیار به تیم ما ضربه وارد می‌کند و ما در این زمینه بسیار دچار مشکل هستیم.

وی با اشاره به داوری‌های لیگ دسته دوم اظهار کرد: نسبت به فصل‌های گذشته سطح لیگ دسته دوم از نظر داوری بسیار بالا رفته و داوران هم سطح لیگ دسته دوم هستند و از این نظر مشکل برای تیم‌ها به وجود نمی‌آید.

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال در هفته ششم ساعت 16 روز پنجشنبه میهمان تیم آذرخش بندرعباس است.

علیصدر هم‌اکنون با 15 امتیاز در صدر جدول گروه جنوب قرار دارد.

انتهای‌پیام/89018/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول