اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر:

آب آشامیدنی 2 روستای‌ نرماشیر وصل شد

فرماندار نرماشیر گفت‌: با گذشت 72 ساعت از ریزش چاه آب آشامیدنی و قطع آب مصرفی دو روستا در نرماشیر این مشکل رفع و آب شرب مورد نیاز مردم تامین شد.

آب آشامیدنی 2 روستای‌ نرماشیر وصل شد

محمود سام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت‌: پس از گذشت 72 ساعت از ریزش چاه آب آشامیدنی و قطع آب مصرفی دو روستای علی‌آباد و ضیاء‌آباد این مشکل ‌رفع و آب شرب مورد نیاز مردم تامین شد.

وی افزود‌: پس از ریزش چاه و قطع آب آشامیدنی بیش از 600 خانوار با مشکل مواجه شده بودند.

سام‌نژاد با قدردانی از کارکنان اداره آب و فاضلاب روستایی نرماشیر گفت‌: اکیپ‌های تاسیسات آب و فاضلاب روستایی به صورت شبانه‌روزی تلاش‌ و مشکل مردم را پس از 72 ساعت رفع کردند.

پژمان زین‌الصالحین مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نرماشیر نیز به خبرنگار فارس گفت‌: پس از ریزش چاه آب آشامیدنی این روستاها برای احیا‌ی مبلغ 100 میلیون ریال هزینه شد، اما‌ نتوانستیم به نتیجه مثبت برسیم و‌ آب مورد نیاز مردم را از این راه تامین کنیم.

وی تصریح کرد‌: برای رفع مشکل آب آشامیدنی مردم این دو روستا اقدام به اصلاح و بازسازی یک کیلومتر خط آب آشامیدنی جدید کردیم و در مجموع با هزینه 40 میلیون تومان توانستیم مردم را از نعمت آب شرب بهره‌مند کنیم.

زین‌الصالحین به مشکلات کم‌آبی در بعضی از روستاهای نرماشیر اشاره کرد و افزود‌: می‌توان از علت‌های اصلی کم آبی در بعضی از روستاها را مصرف بی‌رویه آب شرب برای کشاورزی‌، عدم استقبال مردم به کنتورگذاری و فرسوده بودن بعضی از شبکه‌های آب در روستا‌ها نام برد.

وی عنوان کرد‌: در حال حاضر 23 حلقه چاه آب در شهرستان نرماشیر وجود دارد و همه آن‌ها فعال هستند.

زین‌الصالحین از رفع مشکل آب آشامیدنی نرماشیر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت‌: طرح ملی مجتمع بزرگ نرماشیر در حال احداث است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با اجرای این طرح مشکلات آب آشامیدنی نرماشیر به صورت کامل رفع شود.

انتهای پیام/80026/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول