اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود خبر داد

کشف 2300 عدد لوازم آرایشی در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف 2 هزار و 200 عدد لوازم آرایشی در ایجرود خبر داد.

کشف 2300 عدد لوازم آرایشی در ایجرود

کاظم حقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق شهرستان ایجرود در راستای حمایت از تولید داخلی و مبارزه با ورود کالاهای خارجی بی‌کیفیت در محورهای ورودی شهرستان ایجرود تور ایست و بازرسی ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد این تور خودروهای مشکوک مورد بازرسی قرار گرفته و علاوه بر امنیت راه‌ها از قاچاق کالا جلوگیری می‌شود، اضافه کرد: روز گذشته ماموران حاضر در این تور ایست و بازرسی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و خودروی مذکور را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه پس از بازرسی این اتوبوس 2 هزار و 392 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد، افزود: نیروی انتظامی با تمام قوا با قاچاق کالا و متخلفان در این زمینه برخورد می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توقیف خودروی دیگری که اقدام به قاچاق لوازم آرایشی کرده بود اشاره کرد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان ایجرود موفق شدند از دو دستگاه خودرو انواع کالاهای قاچاق شامل لوازم آرایشی، بهداشتی، البسه و لوازم الکتریکی کشف کنند.

حقی افزود: روز گذشته ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان ایجرود به یک دستگاه خودرو سمند و پژو 206 مشکوک و خودروها را به منظور بازرسی بیشتر با علائم هشداردهنده متوقف کردند.

وی تصریح کرد: پس از توقیف خودروها با بازرسی که به عمل آمد، 875 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 3 هزار و 720 ثوب البسه و 91 دستگاه الکتریکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به دستگیری متهمان در این زمینه گفت: اقدامات قانونی در زمینه رسیدگی به پرونده در حال انجام است.

انتهای پیام/73005/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول