اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان هشدار داد

‌سیاه‌نمایی استکبار جهانی علیه ایران در فضای مجازی و ماهواره‌

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با اشاره به تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای بر ضد نظام جمهوری اسلامی گفت: مقاومت نظام بر روی مواضع خود از دلایل دشمنی استکبار است.

‌سیاه‌نمایی استکبار جهانی علیه ایران در فضای مجازی و ماهواره‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری بعدازظهر امروز در همایش نقش رسانه‌ها در تحقق شعار سال که در آستانه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد، تبلیغ ارزش‌ها را از وظایف‌ رسانه عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در تحقق شعار انتخاب شده برای سال‌جاری دارند.

وی شعار انتخاب شده برای سال‌جاری را هوشمندانه دانست و اضافه کرد: این شعار با تحلیل شرایط بین‌المللی انتخاب شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان محقق شدن بخش دوم شعار یعنی حماسه اقتصادی را مرهون خلق حماسه سیاسی اعلام کرد.

وی تجمیع نیروهای داخلی برای مقابله با جبهه واحد تشکیل شده برای دشمنی با نظام را در صورتی ممکن دانست که این باور عمومی ایجاد شود که در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار به سر می‌بریم.

صفری با تاکید بر اینکه دشمن یک جبهه واحد بر ضد نظام جمهوری اسلامی تشکیل داده است، ادامه داد: این موضوع ضرورت تشکیل یک جبهه واحد را در ایران نشان می‌دهد.

وی با اشاره به برخی موضع‌گیری‌ها در داخل کشور تصریح کرد: بررسی این مواضع بیانگر عدم باور در وجود یک جبهه دشمن مشترک از طرف این افراد است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان بر ضرورت فراهم شدن امکانات برای دور هم جمع شدن نیروهای داخلی گفت: فراهم شدن امکان گفت‌وگو موجب نزدیک‌تر شدن مواضع و دشمن‌شناسی می‌شود.

وی با اشاره به گسترده بودن شبکه‌های ماهواره‌ و سایبری ایجاد شده بر ضد نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: در این سیستم هر نوع مطلب و محتوای ضد نظام را می‌توان پیدا کرد.

صفری تبلیغ مواضع تبشیری، گسترش شبهات دینی، گسترش اسلام وهابی، غیر اخلاقی، رواج سبک غربی، القای ناکارآمدی مدل حکومت اسلامی و سیاه‌نمایی را از جمله مطالبی عنوان کرد که در فضای مجازی و ماهواره‌ای بر ضد نظام جمهوری اسلامی تبلیغ می‌شود.

وی با تشریح علل دشمنی غرب با نظام اسلامی تصریح کرد: توان تبدیل شدن به یکی از منابع قدرت جهانی، توان ایجاد قطب‌های جدید قدرت، تضاد ارزش‌های منبعث از نظام جمهوری اسلامی با ارزش‌های مورد قبول استکبار، چالش مدنی ایجاد شده ناشی از استقرار جمهوری اسلامی، پایداری و مقاومت نظام از جمله دلایل دشمنی غرب با جمهوری اسلامی است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان قدرت را منبعث از اقتصاد، سیاست، قهری و نمادی دانست و ادامه داد: نامگذاری سال‌جاری منبعث از دو نماد قدرت انتخاب شده است.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می‌تواند در شکل دیگر قدرت برای جمهوری اسلامی نمایان شود.

وی تصریح کرد:‌ زیر سئوال بردن چارچوب‌های رسمی نظام از دیگر اصول تدوین‌کنندگان برنامه بر ضد نظام جمهوری اسلامی است که در این راستا شورای نگهبان، صدا و سیما، سپاه، دادگستری، اطلاعات به شدت مورد هجمه قرار می‌گیرند تا بتوانند در موعد مقرر بهره‌برداری لازم را از این موضوع بکنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان دشمن‌شناسی و شناخت مواضع آنها را از راه‌های مقابله با برنامه‌های دشمن عنوان و اضافه کرد: باید گفتمان‌های غالب نظام را که همان گفتمان دینی و مردم‌سالاری دینی است به جهان کنونی ارائه داد.

وی نگاه طبیبانه به مسائل را از جمله تفاوت‌های رسانه‌ای مورد نیاز در ایران دانست و افزود: معرفی قانون اساسی به عنوان یکی از مترقی‌ترین قوانین جهانی و همچنین معرفی قانون انتخابات از دیگر وظایف رسانه‌ها است.

صفری ایجاد امید در مدت زمان باقیمانده تا انتخابات، ارائه دستاوردهای انقلاب و پرهیز از جو‌سازی کاذب و حفظ وحدت را از دیگر وظایف رسانه اعلام کرد و افزود: ضمن حفظ همه این اصول می‌توان مشکلات مردم را به مسئولان انتقال داد.

انتهای پیام/73004/ش‌40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول