اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

موضوع امدادهای الهی برای آمریکا قابل درک نیست

استاندار خراسان جنوبی گفت: شکست آمریکا در پنجم اردیبهشت 1359 در صحرای طبس از امدادهای غیبی خداوند متعال بود و این موضوعی است که برای آمریکا قابل درک نیست.

موضوع امدادهای الهی برای آمریکا قابل درک نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، قهرمان رشید عصر امروز در همایش استکبارستیزی که به مناسبت پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، در محل این واقعه برگزار شد، اظهار داشت: واقعه صحرای طبس که با عنایت خداوند متعال در پنجم اردیبهشت 1359 اتفاق افتاد، بی‌شک معجزه الهی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: صحرای طبس نمادی از پیروزی ملت ایران و یادآور مفتضحانه‌ترین توطئه شکست‌خورده آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است و به یقین یکی از مصادیق بازر سوره فیل محسوب می‌شود که همانطور که خداوند کعبه عزیز را از هجوم دشمنان حفاظت کرد، وقتی انقلاب اسلامی نیز مورد هجوم ناجوانمردانه دشمنان قرار گرفت، خداوند متعال دانه‌های شن را مأمور مقابله با این هجوم و در نتیجه تثبیت و حفظ انقلاب کرد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: شکست ذلت‌بار آمریکا در پنجم اردیبهشت 1359 در صحرای طبس با اراده و قدرت لایزال الهی صورت گرفت که از امدادهای غیبی خداوند متعال بود و این موضوعی است که آمریکا هیچ‌گاه به آن پی نبرده و نخواهد برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتزاع طبس از استان یزد و الحاق این شهرستان به استان خراسان جنوبی، و ضمن تقدیر از استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان یزد، بیان کرد: همه ما در خدمت اهداف مقدس انقلاب اسلامی و خادمان مردم عزیز هستیم.

انتهای پیام/90001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول