اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

نبود امنیت شغلی از دغدغه‌های اصلی کارگران است

امام جمعه بروجرد نبود امنیت شغلی را یکی از دغدغه‌های اصلی کارگران برشمرد و گفت: دولت و مجلس باید روشن شدن وضعیت کارگران را در دستور کاری برنامه‌های خود قرار دهند.

نبود امنیت شغلی از دغدغه‌های اصلی کارگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز‌ جمعه بروجرد با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند نقش مهمی در اداره کشور داشته باشند.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته کارگر بیان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای بیان مشکلات و مطالبات جامعه کارگری است.

وی نبود امنیت شغلی را یکی از دغدغه‌های اصلی کارگران برشمرد و گفت: دولت و مجلس باید روشن شدن وضعیت کارگران را در برنامه‌های خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: شرایط نه چندان مطلوب اقتصادی باعث شده که قشر کارگر وضعیت نامناسبی داشته باشند و کارفرمایان نیز در پرداخت مطالبات کارگران با مشکل همراه باشند.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری با اشاره به دهم اردیبهشت‌ ماه روز ملی خلیج‌ فارس تصریح کرد: براساس مدارک تاریخی نام خلیج ‌فارس از سال‌ها پیش تاکنون بر این آبراه نیلگون بوده و تاریخ‌نویسان نیز این آبراه را به اسم خلیج فارس می‌شناسند.

وی خاطر نشان کرد: چند سالی است که استکبار جهانی با جو‌سازی و تحریک برخی کشورهای حاشیه‌ای خلیج‌ فارس مدعی نام این آبراه بوده و با تحریک و پرداخت رشوه به رسانه‌های غربی می‌خواهند که این نام را تغییر دهند.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول