اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار قزوین اعلام کرد

ارایه 3 میلیون نفرروز خدمات بسیج سازندگی قزوین به مردم طی 5 سال

مشاور استاندار قزوین در امور بسیج سازندگی این استان گفت: بسیج سازندگی استان قزوین از سال 85 تا 91 بیش از 3 میلیون و 531 هزار نفرروز به مردم خدمات ارایه کرده است.

ارایه 3 میلیون نفرروز خدمات بسیج سازندگی قزوین به مردم طی 5 سال

علیجان توکلی در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین، با بیان اینکه بسیج سازندگی استان قزوین از سال 85 تا 91 بیش از 3 میلیون و 531 هزار نفرروز به مردم خدمات ارایه کرده است، اظهار داشت: تاکنون این استان در کشور رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کرده است.

وی ابراز داشت: سال گذشته بسیج سازندگی استان قزوین در اردوهای محلات در کشور رتبه نخست را کسب کرده است که به دست آوردن این مقام‌ از موفقیت‌های دیگر این نهاد بوده است.

مشاور استاندار قزوین متذکر شد: سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از سال 85 تاکنون بیشترین پروژه‌های عمرانی را در عرصه‌های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی انجام داده است.

این مسئول احداث 14 خانه عالم، 610 اصل نهال مثمر و غیر مثمر، احداث شش استخر و 18 واحد مسکونی و 21 زمین ورزشی را از جمله پروژه‌های بسیج سازندگی استان قزوین عنوان کرد.

توکلی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با همکاری اداره کل فنی‌ و حرفه‌ای در عرصه‌های علمی و آموزشی کلاس‌های تقویتی و جبرانی برای افراد محروم در مناطق مختلف این استان برگزار کرده است، اذعان داشت: همچنین این نهاد با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در توان‌سازی مددجویان اقدامات لازم را انجام داده است و در این امر موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است.

رئیس سابق سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اضافه کرد: بسیج سازندگی استان قزوین با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته 140 درصد بیشتر از تعهدش برای مددجویان جامعه هدف این کمیته اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

برگزاری بیشترین آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای کشور در قزوین

وی ابراز داشت: سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با همکاری اداره کل فنی‌ و حرفه‌ای در کشور بیشترین آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای را برای مردم محروم در مناطق مختلف برگزار کرده است که این مهم بیانگر همت و موفقیت این ‌نهادها در ارایه خدمات به محرومان بوده است.

مشاور استاندار قزوین ابراز داشت: سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با همکاری دانشگاه‌ علوم پزشکی تاکنون آموزش‌های مختلفی را در مناطق مختلف در روستاها برگزار کرده است و همچنین با همکاری هلال احمر، علوم پزشکی به صورت رایگان افراد بسیاری را ویزیت کرده است که انجام این فعالیت‌ها از جمله طرح‌های هجرت این سازمان‌ بوده است.

انتهای پیام/77009/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول