اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیماری صرع یک راننده حادثه آفرید

5 کشته و زخمی در اثر تصادف دلخراش یک پیکان در سروآباد

در اثر حادثه دلخراش تصادف یک پیکان در روستای چشمیدر شهرستان سروآباد با چند عابر پیاده یک زن کشته و چهار کودک به شدت زخمی شدند.

5 کشته و زخمی در اثر تصادف دلخراش یک پیکان در سروآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، یک راننده پیکان که به بیماری صرع مبتلا بود بعد از روشن نمودن ماشین خود دچار حمله عصبی شده و کنترل خود را از دست می‌دهد که متاسفانه منجر به یک تصادف دلخراش می‌شود.

به گفته شاهدان عینی ماجرا راننده چهل ساله این حادثه از کودکی بیماری صرع داشته است و مدتی بوده که تحت مداوا قرار داشته است وی بعد از اینکه به خانه خود در روستای چشمیدر اقدام به روشن نمودن پیکان خود می‌کند که بعد از کمی از گذشت زمان روشن شدن ماشین، بیماری صرع وی عود کرده و همین امر موجب از دست‌دادن کنترلش می‌شود و متاسفانه وی که کنترل ماشینش را از دست داده است پایش را روی گاز ماشین گذاشته و به سمت زن و چند کودکی که در آن محل در کوچه‌ای نشسته بوده‌اند می‌رود و آنها را زیر می‌گیرد.

به گفته یکی از شاهدان این حادثه، راننده پیکان با فشار دادن پدال گاز پیکانش از روی فرشته زن 35 ساله‌ خود به علت عدم توانایی مهار ماشین رد شده و موجب کشته شدن وی می‌شود.

در جریان این حادثه یکی از کودکان راننده و سه کودک دیگر به شدت دچار جراحت می‌شوند که هم اکنون این کودکان در بیمارستان شهرستان مریوان تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/79008/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول