اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دارخوین:

فاز نخست پارک جاده آبادان ـ اهواز آماده بهره‌برداری است

شهردار دارخوین از آماده بودن فاز نخست پارک جاده اهواز ـ آبادان در ورودی دارخوین خبر داد.

فاز نخست پارک جاده آبادان ـ اهواز آماده بهره‌برداری است

محمود لویمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه فاز نخست جاده اهواز ـ آبادان در ورودی دارخوین آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: به زودی این پارک به صورت رسمی راه اندازی می‌شود.

وی احداث سه پارک را یکی از اقدامات مهم برای ارتقای سرانه فضای سبز شهر دارخوین بیان کرد و خاطرنشان ساخت: پارک 9 دی نخستین مکان تفریحی در شهر بود که با اعتباری 3 میلیارد ریالی از منابع داخلی شهرداری ساخته شد.

*ساخت پارک 9 دی در 75 روز

شهردار دارخوین مساحت این پارک را یک هکتار و نیم اعلام کرد و افزود: در این پارک وسایل بازی برای کودکان مانند تاب، سرسره، الاکلنگ و ... نصب شده است.

لویمی ادامه داد: پارک 9 دی در مدت 75 روز با تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری ساخته شده و به پاس حماسه بزرگ ملت شریف ایران در 9 دی 1388 به این نام، نامگذاری شده است.

وی احداث پارک محله آلبوبالد را یکی دیگر از اقدامات انجام شده بیان کرد و گفت: تاکنون یک هکتار و نیم از این پارک با اعتبار 3 میلیارد ریالی ساخته شده است.

*تکمیل فاز نخست

وی به ساخت پارک حاشیه جاده اهواز - آبادان اشاره کرد و گفت: فاز نخست این پارک با مساحت 2 هکتار و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال ساخته شده است.

به گفته شهردار دارخوین 2 میلیارد ریال از اعتبار ساخت پارک جاده اهواز ـ آبادان از اعتبارات استانی و مابقی نیز از منابع داخلی شهرداری اختصاص یافته است.

وی در پایان گفت: با توجه به آماده بودن فاز نخست، به زودی این پارک با حضور مسئولان محلی و استانی به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/72010/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول