اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای گذشته محقق شد

خرید 5 هزار تن گندم از کشاورزان شوشتری

رئیس تعاونی روستایی شوشتر از خرید پنج هزار تن گندم در یک هفته گذشته از کشاورزان این شهرستان خبر داد و گفت: پنج مرکز خرید برای این کار در نظر گرفته شده است.

خرید 5 هزار تن گندم از کشاورزان شوشتری

منوچهر رحیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: تعاونی روستایی شوشتر در روزهای گذشته بیش از پنج‌ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را در این شهرستان خریداری کرده است.

وی با اشاره به توانمندی موجود در مراکز خرید امسال افزود: تعاون روستایی امسال توانایی خرید بیش از 110 هزار تن گندم را در شوشتر دارد.

رئیس تعاونی روستایی درباره خرید گندم از کشاورزان افزود: گندم تولیدی در سطح شهرستان 157 هزار تن است که پیش‌بینی می‌شود، تعاونی روستایی 110 هزار تن از این گندم را خریداری ‌کند.

وی با اشاره به استقبال کشاورزان از فروش گندم خود به مراکز تعیین شده تعاونی روستایی گفت: در حال حاضر 5 هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان در چهار روز پیش خریداری شده است.

رحیمی‌نژاد درباره ایستگاه‌های در نظر گرفته برای خرید گندم خاطر نشان کرد: هشت ایستگاه برای خرید گندم در شوشتر در نظر گرفته شده است که پنج مرکز خرید برای گندم، دو مرکز خرید برای کلزا و یک ایستگاه خرید نیز برای جو اختصاص داده شده است.

رئیس تعاون روستایی شوشتر در زمینه قیمت خریداری شده گندم گفت: هنوز قیمت رسمی ابلاغ نشده است و قیمت قبلی خرید گندم هر کیلو 550 تا 580 تومان بوده است اما این قیمت در حال تغییر است.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول