اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

پرداخت 100 میلیون ریال به خانواده‌های خسارت‌دیده تحت حمایت کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش از 100 میلیون ریال به خانواده‌های خسارت دیده تحت حمایت کمیته امداد این استان در سالی که گذشت خبر داد.

پرداخت 100 میلیون ریال به خانواده‌های خسارت‌دیده تحت حمایت کمیته امداد

محمد نظری در گفت‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج، از پرداخت بیش از 100 میلیون ریال به خانواده‌های خسارت‌دیده تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سالی که گذشت خبر داد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسیدگی به مشکلات نیازمندان و رفع مشکلات و نیازهای آنان از مهم‌ترین برنامه‌های کاری این نهاد است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 30 خانوار آسیب‌دیده مورد حمایت قرار گرفتند، افزود: در همین راستا مبلغ 105 میلیون ریال جهت تهیه لوازم خانگی به این خانواده‌ها پرداخت شد.

نظری تعداد خانواده‌های شهری آسیب‌دیده را چهار خانواده و روستایی را 26 خانوار با جمعیت 115 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 16 مورد آتش‌سوزی، یک خانوار سیل‌زده و 12 خانوار حادثه‌دیده رعد و برق است.

معاون حمایت و سلامت خانواده افزود: به منظور آشنایی مددجویان با حوادث غیرمترقبه از قبیل سیل، زلزله و سایر موارد کلاس‌های آموزش همگانی در خصوص حوادث ذکر شده برگزار شده و آموزش‌های لازم به شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها داده می‌شود.

نظری با اشاره به رویکرد جدید کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان گفت: خدمت‌رسانی در آینده به صورت تک خدمتی و در زمینه خانواده‌های دارای مشکل خواهد بود و عدم وابستگی به مستمری و تشویق خانواده‌ها به سمت خودکفایی از نتایج خوب اجرای این طرح است.

انتهای پیام/82009/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول