اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اختلاف دولت و مجلس در زمینه استخدام‌ها ربطی به ما ندارد

استاندار اردبیل گفت: به ما ربطی ندارد که در زمینه استخدام‌ها دولت و مجلس با هم اختلاف دارند یا نه، مهم این است که ما استخدام‌هایمان را در فضایی آرام و کم تنش انجام دهیم.

اختلاف دولت و مجلس در زمینه استخدام‌ها ربطی به ما ندارد

اکبر نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در پاسخ به این سئوال که در خصوص پروژه مهر‌آفرین بود، اظهار داشت: از رسانه‌ها و اصحاب رسانه انتظار داریم به جای لفظ مهر‌آفرین از لفظ استخدام یک هزار نفر نیروی بیکار استان سخن به میان آورند چرا که در خصوص کلمه مهر‌آفرین شبهات بسیاری وجود دارد.

وی ادامه داد: ما تمام مشکلات و ایرادات قانونی در خصوص استخدام یک هزار نفر را در استان برطرف کردیم و امیدواریم بدون حساسیت کار این استخدام‌ها صورت گیرد تا دغدغه هزاران خانواده برطرف شود.

استاندار اردبیل به برخی فضاسازی‌های کاذب در خصوص طرح مهر‌آفرین اشاره کرد و افزود: ما امیدواریم مطبوعات و رسانه‌ها کمک کنند تا این استخدام‌ها بدون حاشیه‌سازی خاص صورت گیرد چرا که نظر سازمان سنجش را جلب کردیم تا این استخدام‌ها از طریق آنها صورت گیرد.

رئیس شورای اشتغال استان در پایان گفت: دستگاه‌های نظارتی هر ایرادی را گرفتند ما آن را برطرف کردیم و دیگر به ما ربطی ندارد که در این زمینه دولت و مجلس با هم اختلاف دارند یا نه، مهم این است که ما استخدام‌هایمان را در فضایی آرام و کم تنش انجام دهیم تا بتوانیم بدون سوء تفاهم خاص افراد متقاضی را استخدام کنیم.

انتهای پیام/62001/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول