اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

کلید 40 هزار واحد مسکونی در دست رئیس‌جمهور/ فردا تحویل داده می‌شود

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: 40 هزار خانواده در آذربایجان شرقی فردا با حضور رئیس جمهور صاحبخانه می‌شوند.

کلید 40 هزار واحد مسکونی در دست رئیس‌جمهور/ فردا تحویل داده می‌شود

 مدیر مسکن اداره کل راه و شهرساز آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌گو با فارس در تبریز اظهار کرد: همزمان با حضور رئیس جمهور در آذربایجان‌شرقی 39 هزار و 855 واحد مسکن مهر در استان به متقاضیان آنها تحویل داده می‌شود.

علی علمی افزود: برای هر یک از این واحدها معادل 400 میلیون ریال هزینه شده که 300 میلیون ریال آن در قالب تسهیلات یارانه‌ای و غیر مستقیم بوده و 100 میلیون ریال نیز به عنوان آورده متقاضی است.

وی با اشاره به اینکه این واحدها در تمامی 58 شهر استان تحویل داده می‌شود، گفت: از این تعداد واحد 14 هزار و 784 واحد در شهرهای بالای 25 هزار خانوار و 7 هزار و 830 واحد نیز در شهرهای کمتر از 25 هزار خانوار تحویل داده می‌شود. 

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرساز آذربایجان‌شرقی درباره واحدهای شهر جدید سهند و بافت فرسوده استان نیز تاکید کرد: از کل واحدهای اشاره شده 9 هزار و 800 واحد در بافت فرسوده و 7 هزار و 441 واحد در شهر جدید سهند واگذار می‌شود.

وی اظهار کرد: رونق سکونت در این شهر بزرگ نیازمند تکمیل زیرساخت‌ها و تامین امکانات مناسب برای زندگی است که این موضوعات نیز به سرعت در حال انجام است.

به گفته این مقام حوزه شهرسازی آذربایجان‌شرقی تاکنون 33 هزار و 193 واحد در قالب مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی به متقاضیان تحویل داده شده است.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول