اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان

نقش کارگران در تحقق حماسه اقتصادی کلیدی است

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نقش کارگران به عنوان بازوان تولید کشور در تحقق شعار حماسه اقتصادی کلیدی و انکارناپذیر است.

نقش کارگران در تحقق حماسه اقتصادی کلیدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی پیش از ظهر امروز در دیدار کارکنان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد:  نام‌گذاری سالروز شهادت شهید برونسی به عنوان روز کارگر نشان از جایگاه والای قشر کارگر در کشور ایران اسلامی دارد.

وی به اخلاص و بزرگی شهید برونسی اشاره کرد و گفت: این شهید در حقیقت یک اولیای الهی بود که با ریختن خون پاکش از ارزش‌های دین الهی دفاع کرد.

به گفته جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان، هم‌رنگ کردن روزها با ارزش‌های انقلاب از مهم‌ترین دلایل نام‌گذاری این روز به نام کارگر است.

علیخانی نقش کارگران بسیجی را در اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی غیرقابل انکار عنوان کرد و افزود: تقدیم صدها شهید کارگر در طول انقلاب به ویژه در سال‌های دفاع مقدس نشان از نقش برجسته این قشر در حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما دارد.

وی تلاش و همت کارگران بسیجی در دوران دفاع مقدس را ستودنی خواند و افزود: پیشرفت‌های امروز کشور در عرصه‌های مختلف مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان کارگری همچون شهید برونسی است.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: کارگران همواره گوش به فرمان و پا در رکاب رهبری بوده و در بسیاری از عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور با خلوص نیت خود توانسته‌اند از اهداف الهی این انقلاب ارزشی دفاع کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش در راستای تحقق و عملیاتی‌کردن شعار امسال وظیفه ملی است، بیان کرد: کارگران به عنوان تولیدکنندگان کار و تلاش نقشی مهمی در تحقق و عملیاتی کردن شعار امسال دارند.

علیخانی خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تنها با حضور جهادگونه و تلاش و کوشش کارگران و تولیدکنندگان امکان‌پذیر خواهد بود.

وی به تحریم‌های دشمنان علیه کشور اشاره کرد و گفت: با وجود توطئه‌ها و تهدیدات شبانه روزی دشمنان امروز در سایه تلاش و کوشش کارگران و تولیدکنندگان معتقد و تلاشگر تحریم‌های دشمنان به فرصت‌های ارزشمندی برای رشد و پویای در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نقش کارگران بسیجی را در این میان پررنگ‌تر از سایر اقشار دانست و گفت: بسیج کارگری باید با حضور موفق در عرصه تولید، تهدیدات اقتصادی علیه کشورمان را خنثی کند.

علیخانی تصریح کرد: بسیج کارگری ثابت کرده در هر عرصه‌ای که حضور داشته باشد، نقش موثری را ایفا کرده و ناممکن‌ها را ممکن می‌کند.

وی در پایان هدف از این دیدار را تجدید میثاق قشر کارگر با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: کارگران بسیجی در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و پشتیبانی از ولی‌امر مسلمین با تمام وجود در عرصه آمده‌ هستند.

انتهای پیام/79002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول