اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باهنر:

رئیس‌جمهور حق تبلیغ برای کاندیدای خاص از امکانات دولتی را ندارد

یک کاندیدای احتمالی ریاست‌جمهوری گفت: رئیس‌جمهور در سفرهای استانی حق ندارد برای کاندیدای خاص از امکانات دولتی استفاده کند.

رئیس‌جمهور حق تبلیغ برای کاندیدای خاص از امکانات دولتی را ندارد

به گزارش خبرگزای فارس از رشت، محمد‌رضا باهنر عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: برخی از شاخص‌های مسایل اقتصادی کشور مطلوب نیست و نیاز به مدیریت همراه با تدبیر، خرد و سیاست‌های راهبردی دارد.

وی با بیان اینکه ممکن است آثار تحریم‌ها ارتباطی به اقتصاد نداشته باشد گفت: باید تحریم‌ها را به فرصت تدبیر کرد.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین درباره برگزاری دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی در کشور اذعان کرد: همزمانی این دو انتخابات نباید همدیگر را تحت الشعاع قرار دهند. مردم، مسئولان و رسانه‌ها باید به وظایف خود عمل کنند.

وی عملکرد عملیاتی دولت در تولید ملی و سرمایه ایرانی را خوب ندانست و تصریح کرد: دولت باید کارها را ساماندهی کند.

باهنر نامگذاری‌های سال‌ها توسط مقام معظم رهبری را آغاز فعالیت کار و تلاش جمعی نام برد و خاطر نشان کرد: همه باید در این راستا فعالیت کنند.

وی وضعیت اقتصادی موجود را ناشی از اجرا نشدن سیاست‌های راهبردی کشور عنوان کرد و افزود: تورم و گرانی از نظر علمی چند عامل دارد که یکی از آن ها رشد نقدینگی است.

کاندیدای احتمالی ریاست‌جمهوری ادامه داد: در سال 91 تورم از مرز 41 درصد گذشت که یک رکورد در 20 سال گذشته بود.

وی درباره نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری از جمله ورود مشایی به این انتخابات اذعان کرد: احمدی‌نژاد دوست دارد که دولت آینده ادامه دهنده رفتارهای دولت نهم و دهم باشد. اما ما می‌گوییم ادامه تمام این رفتارها برای دولت آینده خطرناک است بنابراین گزینه دولت یک دلیلی برای ما است.

وی در استفاده از امکانات دولتی توسط رئیس‌جمهور در سفرهای استانی به نفع این کاندیدا افزود: رئیس‌جمهور در سفرهای استانی حق ندارد برای کاندیدای خاص از امکانات دولتی استفاده کند.

باهنر به بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان اشاره کرد و یادآور شد: بررسی صلاحیت‌های ریاست‌جمهوری متفاوت‌تر از دیگر صلاحیت‌ها است و اگر شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها کسی را تایید نکرد رسانه‌ها نگویند که مشکل فساد داشت بلکه باید از قانون تمکین کرد و ممکن است فرد کاندیدا تنها برای ریاست‌جمهوری مناسب نباشد.

وی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان یکی از کاندیداها اگر رد صلاحیت شوم باید از قانون تمکین کنم و قانون‌شکنی جرم است.

وی درباره ورود خاتمی به عرصه انتخابات متذکر شد: خاتمی باید تحلیل کند و ببیند که آیا مصلحت است که ورود کند یا خیر.

انتهای پیام/2300/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول