اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه بین‌المللی صادرات ایران

توانمندی‌ تشکل‌های تعاونی روستایی خراسان شمالی معرفی می‌شود

رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی از معرفی عرضه و تولیدات تشکل‌های تعاونی تولید و روستایی خراسان شمالی در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادرات ایران در هفته جاری خبر داد.

توانمندی‌ تشکل‌های تعاونی روستایی خراسان شمالی معرفی می‌شود

به گزارش  خبرگزاری فارس از بجنورد و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی، حاکم نجفی اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادرات ایران با حضور شرکت‌های تولیدی از 80 کشور خارجی از امروز تا 10 اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی، صنعت، معدن و تجارت را برگزارکننده این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: اتحادیه تعاونی تولید و روستایی استان در دو غرفه ، محصولات تولیدی استان را به منظور معرفی و بازاریابی این محصولات در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد.

به گفته رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی، خشکبار، حبوبات، کشمش، گردو، شیره انگور، روغن حیوانی، کشک، ادویه ، ترشیجات، قارچ تشکل‌های استان در این نمایشگاه عرضه و معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/63002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول