اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

برگزاری انتخابات باید به صورت شفاف باشد

فرماندار بم گفت: برگزاری انتخابات باید بر اساس قانون و به صورت شفاف باشد.

برگزاری انتخابات باید به صورت شفاف باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین عصر امروز در گردهمایی آموزش انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری ویژه اعضای هیئت‌های اجرایی شهرستان بم اظهار داشت: برگزاری انتخابات باید بر اساس قانون و به صورت شفاف باشد.

وی افزود: اقدامات دشمن در مبارزه با کشور ما بسیار پیچیده است، البته در فتنه 88 ‌ما تجربه کسب کردیم و توانستیم مقابله کنیم.

زین‌الصالحین با بیان اینکه جایگاه نظام جمهوری اسلامی برای ما دارای اهمیت است، گفت: ما با مخالفان انقلاب و نظام اسلامی هیچگونه ارتباطی نداریم و به ارزش‌های این نظام مقدس ‌پایبند هستیم.

وی با بیان اینکه مردم علاوه بر حضور آگاهانه و بانشاط در انتخابات، باید فرد اصلح را انتخاب کنند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب با ابزار و امکانات رسانه‌ای در حال توطئه‌چینی علیه انقلاب هستند و تلاش می‌کنند تا مانع حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شوند.

وی بیان داشت: جبهه کفر جهانی در مقابل ملت سرافراز ایران قرار دارد و دشمنان طی چند سال اخیر در اتاق‌های فکر استکباری خود تلاش کردند که با ایجاد یأس و ناامیدی میان مردم، آنها را از شرکت در انتخابات و رفتن به پای صندوق رأی باز دارند و ملت ایران در حماسه‌ای دیگر اوج قدرت خود را به نمایش می‌گذارند.

فرماندار بم عنوان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف واجب است و همه باید با حضور پرنشاط خود فرد اصلح و مؤمن که تقوای سیاسی داشته باشد را انتخاب کنند.

وی از ثبت بیش از 560 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بم خبر داد و اظهار داشت: بار دیگر کاندیداها با حضور خود در گام نخست توطئه‌های استکبار را نقش بر آب کردند.

وی ابراز داشت: اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات باید در برگزاری یک انتخابات سالم تلاش کنند و همواره بی‌طرف باشند و هوشمندانه مسائل را پیگیری کنند.

زین‌الصالحین گفت: برگزاری انتخابات باید بر اساس قانون و به صورت شفاف باشد تا دشمنان نتوانند از طرق مختلف انقلاب اسلامی را تخریب کنند.

فرماندار بم خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در زمان تبلیغات انتخابات کاندیداها اقدام به نصب بنر و پوستر در سطح شهر می‌کنند باید شهرداران و دهیاران در مورد مشخص شدن مکانی برای تبلیغات شهری برنامه‌ریزی داشته باشند.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول