اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان خبر داد

ایجاد پایگاه‏های فعال بسیج کارگری در 23 واحد صنعتی و تولیدی سمنان

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان از ایجاد پایگاه‏های فعال بسیج کارگری در 23 واحد صنعتی و تولیدی استان سمنان خبر داد.

ایجاد پایگاه‏های فعال بسیج کارگری در 23 واحد صنعتی و تولیدی سمنان

احمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان همزمان با هفته کار و کارگر، با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده دلاور و با اخلاق تیپ 18 جوادالائمه (ع)، شهید عبدالحسین برونسی اظهار داشت:  شهید برونسی در اسفند سال 1363 در عملیات غرورآفرین بدر به شهادت رسید و پیکر بی‌سرش بعد از سال‌ها به وطن برگشت که روز تشییع  پیکر این شهید، به عنوان روز بسیج کارگری در کشور نام گرفته است.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان با بیان اینکه شهید برونسی از افتخارات جامعه کارگری محسوب می‌شود، مهم‌ترین برنامه‌های بسیج کارگری در سال 91 را افزایش کمی و کیفی حلقه‌های تربیتی صالحین، جذب اعضای عادی و فعال، برگزاری نشست‌های بصیرتی و جشن میلاد کوثر و دیدار کارگران با مقام معظم رهبری عنوان کرد.

احمدی افزود: تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب با حضور در مراسم ارتحال، برگزاری پنج یادواره شهدای کارگری، گردهمایی کارگران در روز 9 اردیبهشت و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و عقود اسلامی برای تعدادی از بسیجیان از دیگر برنامه‌های سال 91 بوده است.

وی بیان داشت: طبق برنامه پنج‌ساله پنجم بسیج، باید تعداد پایگاه‌های بسیج کارگری در سطح کشور به پنج هزار و 200 پایگاه افزایش یافته و یک میلیون نفر عضو بسیج کارگری شوند که از این تعداد، 200 هزار نفر عضو فعال و 800 هزار نفر عضو عادی خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان خاطرنشان کرد: در سال 92 باید با افزایش پایگاه‌های مقاومت در سطح کارخانجات استان سمنان، یک هزار و 300 نفر جذب بسیج کارگری داشته باشیم.

احمدی، برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته کارگر و روز بسیج کارگری سال جاری را دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار کارگران با مقام معظم رهبری، گردهمایی کارگران در روز قشر بسیج کارگری، بازدید از واحدهای صنعتی نمونه و اجرای نشست‌های بصیرتی در پایگاه‏های مقاومت با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول