اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

2 قاچاقچی کراک در ورامین به دار مجازات آویخته شدند

دو قاچاقچی که در نگهداری و حمل مواد مخدر فعالیت داشت در محوطه ندامتگاه خورین ورامین به دار مجازات آویخته شدند.

2 قاچاقچی کراک در ورامین به دار مجازات آویخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز دو قاچاقچی که در امر نگهداری و حمل مواد مخدر کراک فعالیت داشت، در محوطه ندامتگاه خورین ورامین به دار مجازات آویخته شدند.

متهمان که شامل «قاسم-ب» ساکن پیشوا و «هادی-خ» ساکن ورامین بودند که در ارتباط با نگهداری و حمل 400 گرم کراک توسط «قاسم-ب» و 547 گرم توسط «هادی-خ» در دادگاه انقلاب شهرستان ورامین پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفته بود.

این دو متهم طی حکمی از سوی دادگاه انقلاب شهرستان ورامین به اعدام محکوم شدند، رای صادر شده از سوی این دادگاه مورد تایید دادسرای کل قرار گرفت و تقاضای عفو این دو نفر توسط کمیته عفو، تخفیف و تبدیل مجازات قوه قضاییه مردود شناخته شد و صبح امروز در محل ندامتگاه خورین به دار مجازات آویخته شدند.

در پی این اعدام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان ورامین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دستگاه قضایی با اقتدار و صلابت در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اراذل و اوباش گام بر می‌دارد و به شدت با این افراد برخورد می‌کند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این دستگاه زمینه پاکسازی جامعه و ایجاد فضای امن برای شهروندان را با همکاری کلیه نهادها فراهم خواهد ساخت و اجرای چنین مجازات‌هایی درس عبرتی برای سوداگران مرگ و پیشگیری از وقوع جرائم خواهد بود.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول