اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

ذبح شرعی ایران الگوی 57 کشور اسلامی در دنیا شده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: ایران نخستین کشوری است که در زمینه ذبح شرعی قانون وضع کرده ‌است و 12 ماده قانونی در این زمینه داریم و به این مسئله رسمیت بخشیده‌ایم.

ذبح شرعی ایران الگوی 57 کشور اسلامی در دنیا شده است

جواد کمالی در حاشیه همایش ناظران ذبح شرعی استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان عنوان کرد: قوانین اسلام بالاترین قوانین جهان هستند.

وی افزود: ما باید در جامعه مسئله قوانین، احکام، حکمت و فلسفه اسلامی را جا بیندازیم و در این زمینه کار باید توسط کار فنی، علمی و کارشناسی صورت گیرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کرمان گفت: اول باید به جامعه آگاهی و بصیرت اجرایی، معنوی و کاری ببخشیم و با همکاری بیشتر، همراهی بیشتری در همه ارکان اجرایی به دست آوریم.

وی ادامه داد: ما دو رسالت داریم که یکی رسالت اجرایی و دیگری رسالت تبیین احکام الهی است که به نظر می‌رسد این احکام الهی یک‌هزار بار بالاتر از رسالت اجرایی است و این باید در جامعه بیشتر روشن شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کرمان عنوان کرد: در جامعه مردم چندان از مسئله حلال و حرام اطلاع کافی ندارند و آداب و ادب آن را بلد نیستند و فقط دل به ناظران ذبح شرعی خوش کرده‌اند و باید مقداری در جامعه کار تبلیغی و تبیینی انجام شود.

کمالی با اشاره به اینکه ذبح شرعی ایران الگوی 57 کشور اسلامی در دنیا شده است، عنوان کرد: ما نخستین کشوری هستیم که در زمینه ذبح شرعی قانون وضع کرده‌ایم و 12 ماده قانونی در این زمینه داریم و به این مسئله رسمیت بخشیدیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کرمان عنوان کرد: امروزه دنیا، دنیای منطق، علم و عقل است و اگر ما بتوانیم، ثابت کنیم که ذبح شرعی چه فوایدی در زمینه بهداشتی، طبی و سلامت اجتماعی در دنیا به دنبال دارد همه آن‌ها این مسئله را می‌پذیرند و عمل می‌کنند.

کمالی تصریح کرد: مدیریت، شرط اساسی کار روزگار است و خیلی از کارها در مدیریت ختم می‌شود و در قرآن کریم 300 آیه در زمینه مدیریت داریم.

انتهای پیام/80018/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول