اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال عملیاتی نشدن وعده‌های حمایتی مسئولان

خوشه سنگ شهرک صنعتی دولت‌آباد اصفهان غیر‌فعال شد

مسئول کانون سنگ ایران گفت: مسئولان به وعده‌های خود برای حمایت و توسعه خوشه سنگ در استان اصفهان عمل نکردند و به دنبال عملیاتی نشدن وعده‌های حمایتی مسئولان خوشه سنگ راه‌اندازی شده در شهرک صنعتی دولت‌آباد اصفهان غیر‌فعال شده است.

خوشه سنگ شهرک صنعتی دولت‌آباد اصفهان غیر‌فعال شد

حسین امیر‌یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر صنعت سنگ در استان با مشکلات بسیاری مواجه است، اظهار کرد: سه سال گذشته خوشه سنگ در شهرک صنعتی دولت‌آباد راه‌اندازی شد اما مسئولان هیچ گونه حمایتی را نسبت به توسعه این خوشه انجام ندادند.

وی اضافه کرد: شهرک صنعتی دولت‌آباد به عنوان هسته مرکزی خوشه سنگ اصفهان است و مسئولان و دولت وعده‌های بسیاری برای توسعه این خوشه در استان اصفهان ارائه داده بودند.

مسئول کانون سنگ ایران با بیان اینکه اما مسئولان به وعده‌های خود در راستای حمایت و توسعه خوشه سنگ در استان اصفهان عمل نکردند، تصریح کرد: با توجه به این موضوع خوشه سنگ راه‌اندازی شده در شهرک صنعتی دولت‌آباد اصفهان غیر‌فعال شده است.

وی به تعداد واحد‌های سنگ‌بری خوشه سنگ راه‌اندازی شده در شهرک صنعتی دولت‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی این خوشه حدود 35 واحد سنگ‌بری در خوشه سنگ اصفهان فعال شده بودند که با انحلال این خوشه این واحد‌ها نیز غیر‌فعال شده‌اند.

امیر‌یوسفی با اشاره به اینکه کارخانه‌های فعال در خوشه سنگ شهرک صنعتی دولت‌آباد با حضور در این مجموعه به دنبال توسعه صنعت سنگ در استان بوده‌اند، تاکید کرد: این خوشه به مدت دو سال در اصفهان فعال بوده است اما مسئولان با عدم حمایت و انجام اقدامات لازم در راستای توسعه خوشه سنگ در استان سبب فراهم شدن زمینه‌های انحلال این خوشه در اصفهان شدند.

وی با تاکید بر اینکه همواره به توسعه و راه‌اندازی خوشه‌های سنگ به منظور توسعه صنعت سنگ در کشور تأکید می‌شود، افزود: خوشه‌های سنگ برای فعالیت در سطح جامعه به نقدینگی نیاز دارند اما در حال حاضر دولت هیچ نقدینگی در اختیار خوشه‌های سنگ قرار نمی‌دهد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول