اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی عملکرد ورزش استان قم

گردهمایی مسئولان ورزش و جوانان با هیئت‌های ورزشی قم برگزار می‌شود

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری گردهمایی مسئولان ستادی این اداره کل با رؤسا و نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی قم خبر داد.

گردهمایی مسئولان ورزش و جوانان با هیئت‌های ورزشی قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، سید مهدی غیاثی گفت: نخستین گردهمایی مسئولان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با رؤسا و نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی استان قم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی روز 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این گردهمایی که در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی ورزشی شهید کلهری قم برگزار می‌شود، در ابتدا به صورت کامل مروری بر عملکرد و دستاوردهای ورزش استان قم در سال 1391 سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خواهیم داشت. 

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود:‌ آنچه که در بخش‌های مختلف شامل عملکرد هیئت‌های ورزشی استان قم در سال 91 می‌شود را با حضور تمام رؤسا و نایب ‌رئیسان این هیئت‌ها مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی عنوان داشت: این گردهمایی با هدف بررسی عملکرد ورزش استان و بررسی راهکارهای توسعه ورزش استان برگزار شده و راهکارهایی به مسئولان هیئت‌های ورزشی یادآوری خواهد شد که توجه به آنها می‌تواند سرمنشأ رشد و پیشرفت روزافزون ورزش استان قم باشد.

غیاثی تصریح کرد: بدون شک آنچه که باعث پیشبرد اهداف ورزش استان می‌شود، تعامل مناسب هیئت‌ها با اداره کل ورزش و جوانان و بالعکس خواهد بود و اگر آنچه که از هیئت‌ها انتظار می‌رود به نحو مطلوب محقق شود، این اداره کل نیز بر خود وظیفه می‌داند در راستای برآوردن نیازهای هیئت‌های ورزش اقدام لازم را انجام دهد.

وی افزود: آنچه که به عنوان موفقیت در کارنامه ورزش استان به ثبت می‌رسد، در واقع حاصل تلاش شبانه‌روزی مسئولان هیئت‌های ورزشی و افتخار آفرینی ورزشکاران رشته‌هایی است که با حمایت مسئولان هیئت‌های آنان خلق می‌شود، بنابراین برای تداوم این روند باید همگی دست در دست هم دهیم تا ورزش استان قم به افتخارات بیشتری دست پیدا کند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: برای رسیدن به این رویکرد از هیئت‌های ورزشی انتظار می‌رود برنامه‌های عملیاتی خود را با دقت و اهتمام زیاد اجرایی کنند تا شاهد ثبت موفقیت‌های بیشتری در ورزش استان باشیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر 44 هیئت ورزشی در قم فعالیت می‌کنند که بیش از 35 هیئت از این تعداد در بخش بانوان فعال هستند و تاکید ما به تمام هیئت‌های ورزشی تلاش برای توسعه ورزش قم در هر دو بخش همگانی و قهرمانی است.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول