اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌های کرج:

تدوین طرح جامع فضای سبز کرج مراحل پایانی خود را طی می‌کند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از تدوین طرح جامع فضاهای سبز کلانشهر کرج خبر داد و گفت: این مهم مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

تدوین طرح جامع فضای سبز کرج مراحل پایانی خود را طی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع ظهر امروز در بازدید از فضاهای سبز کرج اظهار داشت: توسعه فضاهای سبز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در کرج انجام شود.

وی ادامه داد: رشد جمعیت در کرج می‌طلبد تا ما نیز برنامه‌های جامعی را برای توسعه این گونه فضاها داشته باشیم.

این مسئول در ادامه به تهیه و تدوین طرح جامع فضای سبز کرج اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون تدوین این طرح مراحل پایانی خود را سپری می‌کند که امید می‌رود تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری به اتمام رسد.

زارع گفت: پس از اتمام این طرح، ملاک عمل تمام مناطق 12گانه در حوزه فضای سبز این طرح جامع است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه سخنان خود بر افزایش ایمنی پارک‌های این کلانشهر تاکید کرد و گفت: هم‌اکنون پارک‌های مختلفی در مناطق 12گانه شهرداری کرج در حال احداث است که باید به افزایش ایمنی پارک‌ها توجه وی‍ژه‌ای کرد.

زارع بر نصب وسایل بازی استاندارد در پارک‌های این کلانشهر تاکید کرد و گفت: پیمانکاران باید دستگاه‌های غیر ایمن را از تولید و توزیع‌کنندگان تحویل نگیرند.

*لزوم هدفمندی هزینه‌های آب در مناطق 12گانه

این مسئول در ادامه از مسئولان فضای سبز مناطق 12گانه خواست تا فکر و ایده‌های جدید به منظور توسعه فضای سبز در این کلانشهر ارائه دهند و ادامه داد:‌ یکی از موضوعات مهم در مناطق، هدفمندی هزینه‌های آب است.

زارع گفت: در این زمینه باید آبرسانی و آبیاری فضاهای سبز در مناطق از طریق لوله‌کشی انجام شود و طی چند ماه آینده دیگر آبرسانی فضای سبز با تانکر انجام نشود.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول