اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دشمنان در عرصه‌ انتخابات دست به توطئه خواهند زد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان در عرصه‌ انتخابات دست به توطئه و دشمنی خواهند زد که بصیرت و ‌وحدت همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

دشمنان در عرصه‌ انتخابات دست به توطئه خواهند زد

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، سیدمحمد حسینی که به عنوان نماینده معین دولت به شهرستان هشترود سفر کرده است، ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان در مسجد سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: از افتخارات دولت نهم و دهم این است که همواره تلاش کرده امکانات و بودجه در سراسر کشور به صورت عادلانه در اختیار همگان قرار گیرد.

نماینده معین دولت دهم همچنین دیدار با مردم از نزدیک، رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها و پیگیری مصوبات سفرهای قبلی استانی را از دیگر افتخارات این دولت برشمرد.

حسینی تاکید کرد: رئیس جمهور و اعضای کابینه‌ی دولت با روحیه جهادی،‌ استکبارستیزی و خدمتگزاری به مردم تا آخرین لحظه مسوولیت خطیر خود در خدمت میهن اسلامی ایران خواهند بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه مردم شهرستان هشترود را شهیدپرور، همیشه در صحنه و قهرمان‌پرور برشمرد و گفت: ظرفیت‌های فراوانی در این خطه وجود دارد که نیاز است با حمایت و اقدامات لازم، از تمامی آن ظرفیت‌ها بهره‌وری بهینه انجام شود.

عضو کابینه‌ی دولت دهم به فرمایشات و بیاناتی از مقام معظم رهبری و امام راحل در خصوص تاکید بر حمایت از مناطق محروم و دورافتاده اشاره کرد و گفت: در این دولت اینگونه بود که وقتی بحث عدالت و امکانات مطرح می‌شد این امکانات فقط برای تهران و کلانشهرها نبود بلکه نگاه ویژه دولت همواره به مناطق محروم و دورافتاده بوده است که چهار دوره سفر استانی دولت نهم و دهم گواهی بر این مدعا است.

حسینی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگران در روز گذشته در خصوص حمایت و افزایش تولیدات داخلی و عدم وابستگی به خارج از کشور اشاره و تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی، اقتصاد کشور را  تقویت کرده و به مانند گذشته با همت و تلاش همگان موانع ایجاد شده دشمنان از طریق تهدیدها و تحریم ها را پشت سر بگذاریم و همه این‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به عنوان شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: در بحث حماسه سیاسی موضوع انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که حضور پرشکوه مردم در صحنه‌ی انتخابات علاوه بر تعیین سرنوشت کشور جایگاه نظام را در جهان تثبیت خواهد کرد.

حسینی گفت: ما کشوری هستیم که بیش از سه دهه، دائم در هجمه‌ی تهدیدها و تحریم‌های دشمنان بوده‌ایم از این رو دشمنان در عرصه‌ انتخابات نیز دست به توطئه و دشمنی خواهند زد که بصیرت،‌ وحدت و یکپارچگی مردم در صحنه، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

نماینده معین هیئت دولت در شهرستان هشترود به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهوری آینده اشاره کرد و گفت: باید کسی در راس امور اجرایی کشور قرار گیرد که با جرات، با توان و توانمند بوده و ‌دارای روحیه جهادی باشد که بتواند برای پیشرفت و تعالی کشور گام برداشته و همواره خدمتگزار مردم در سراسر کشور باشد.

حسینی به فعالیت در کارها،‌ دستاوردها و ‌انجام طرح‌های مختلف در این دولت اشاره و ابراز امیدواری کرد: دولت بعدی با جهش بیشتر فعالیت‌ها را دنبال کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه به عنوان نماینده معین دولت دهم به شهرستان هشترود در آذربایجان شرقی سفر کرده است.

انتهای پیام/60002/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول