اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول علمی، پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان:

ادغام بسیج فرهنگیان و دانش‎آموزی به بسیج فرهنگیان ضربه زد

مسئول علمی، پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان گفت: در مرحله‎ای سازمان بسیج فرهنگیان با سازمان بسیج دانش‎آموزی ادغام شد که این عمل به بسیج فرهنگیان ضربه زد.

ادغام بسیج فرهنگیان و دانش‎آموزی به بسیج فرهنگیان ضربه زد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محسن نجیب‎زاده عصر امروز در جمع مدیران ادارات آموزش و پرورش استان اظهار داشت: هیچ یک از سازمان‎های زیرمجموعه سازمان بسیج مستضعفین تأثیرگذارتر از سازمان بسیج فرهنگیان نیست.

وی ادامه داد: در مرحله‎ای سازمان بسیج فرهنگیان با سازمان بسیج دانش‎آموزی ادغام شد که این عمل به بسیج فرهنگیان ضربه زد.

سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‎آموزی تفکیک شدند

مسئول علمی، پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان خاطرنشان کرد: پس از بحث‎ها و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان سازمان بسیج و سردار نقدی، مسئول سازمان بسیج مستضعفین دوباره این دو سازمان از هم تفکیک و با ابلاغ سرلشکر جعفری، فرمانده سپاه و سردار نقدی این دو مجموعه سازمان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‎آموزی به عنوان دو سازمان مستقل کار خود را آغاز کردند.

شورای بسیج فرهنگیان شهرستان تشکیل شد

وی ابراز داشت: در همین راستا برای اینکه از اندیشه و نظر معلمان در اجرای فرامین مقام معظم رهبری، سرعت بخشیدن به روند اسلامی شدن آموزش و پرورش، پیشبرد اهداف بسیج فرهنگیان استفاده کنیم با همفکری نظام‎مند معلمان یک شورایی را در حد 15 تا 20 نفر در شهرستان‎ها تحت عنوان شورای بسیج فرهنگیان شهرستان تشکیل دادیم.

نجیب‎زاده بیان کرد: در این شورا موارد مختلف همچون خلأها و مشکلات در حوزه‎های حجاب و عفاف، گنجاندن مفاهیم ارزشی در کتب درسی و موارد دیگر بحث و برسی می‎شود و آنچه در سطح شهرستان قابل اجراست، اجرا می‎شود.

وی افزود: مواردی که نیاز به مصوبه در سطح کلان دارد به بسیج فرهنگیان استان ارجاع داده می‎شود و اگر نیاز به ابلاغ اداره‌کل داشت، توسط اداره‌کل اقدام می‎شود.

مسئول علمی، پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان متذکر شد: اگر از حدود استان و اداره‌کل خارج بود به شورای عالی مجامع بسیج فرهنگیان کشور ارسال و در این مجمع مطرح و توسط شخص وزیر و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان برسی و از آنجا ابلاغ و اجرا می‎شود.

وی در پایان متذکر شد: به دلیل این پیشبرد هرچه سریع‌تر اهداف این مجامع در سطح شهرستان و استان در حال شکل‌گیری است.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول