اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 100 ویژه‌برنامه فرهنگی سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 100 ویژه‌برنامه فرهنگی سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در این شهرستان خبر داد.

اجرای 100 ویژه‌برنامه فرهنگی سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) دریای عظمت مهر و محبت الهی است و عشق و علاقه به حضرت فاطمه (س)در عرصات محشر نجات‌دهنده است.

وی افزود: خداوند نور پنج تن را از نور عظمتش آفرید و آسمان و زمین را از نور پیامبر اکرم (ص)، عرش و کرسى را از نور على (ع)، لوح و قلم را از نور حسن (ع) و حورالعین را از نور حسین (ع) آفرید؛ مشرق و مغرب عالم در ظلمت و تاریکى بود که فرشتگان از این ظلمت به خدا شکایت کردند و خدا را به این انوار قسم دادند که ظلمت را بردارد؛ این بود که خداوند روح و نور فاطمه (س) را آفرید و مشرق و مغرب آفرینش روشن شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 100 ویژه برنامه فرهنگی سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در این شهرستان خبر داد.

اهرمی ابراز داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام سالروز میلاد حضرت زهرا (س)، اداره تبلیغات اسلامی کنگان با همکاری هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی، برنامه‌های متنوع فرهنگی را تدارک دیده است.

وی اذعان داشت: اجرای 100 ویژه‌برنامه توسط هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی در اقصی نقاط شهرستان کنگان با مشارکت دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و دفاتر ائمه جمعه از جمله برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری گفتمان‌های دینی، نصب بنر و پلاکارد و پوستر مناسبت، برگزاری مراسم‌های محوری در شهرهای کنگان، بنک و سیراف و روستاهای تابعه، تجلیل از زنان نخبه و فرهنگی شهرهای کنگان، بنک و سیراف، برنامه‌های ویژه بانوان با همکاری واحد خواهران این اداره و بسیج خواهران از عمده‌ترین آنها است.

این مسئول گفت: امام مهدی (عج) که با ظهور خویش عالم را متحول می‌سازد، حضرت صدیقه طاهره (س) را الگوی عملی خویش می‌شمرد و این حکایت از مقام عظمای بانوی عالم دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در پایان یادآور شد: در همین زمینه با 20 روحانی کنگانی اعم از روحانیون مستقر وابسته به اداره تبلیغات اسلامی، مقیم و مستقر در شرکت‌های صنعتی کنگان برای اجرای گرامیداشت در سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) رایزنی شده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول