اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

نقش سپاه پاسداران در انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است‌

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نقش سپاه پاسداران در انتخابات این است که همانند آحاد مردم یک حضور پرشکوه و حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشد.

نقش سپاه پاسداران در انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام محمد ذبیحی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه هر ساله در سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری برگزار می‌شود، از برگزاری بیش از 120 عنوان ویژه‌برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در بین رده‌های بسیج و سپاه پاسداران استان مرکزی خبر داد.

وی اظهار داشت: شهید مطهری از جمله شخصیت‌هایی بود که در تحکیم و تعلیم مبانی اعتقادی و فرهنگی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت لذا به پاس گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگوار این هفته از سوی سپاه، هفته عقیدتی نامگذاری شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: سپاه پاسداران‌، در اردیبهشت ماه سال 58 به دستور امام راحل و به اذن خداوند تشکیل شد و وظیفه سپاه پاسداران در قانون اساسی، به عنوان یک قوای مسلح مکتبی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ذبیحی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطر نشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مظهر بارز حماسه سیاسی انتخابات پیش رو است و حضور مردم در انتخابات توطئه و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده و حماسه سیاسی را تحقق می‌بخشد.

وی افزود: در حال حاضر استکبار جهانی تمام سعی خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی با اعمال تحریم‌ انجام می‌دهد، اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند در عرصه‌های مهم اقتصادی و سیاسی پشتیبان نظام و ولایت هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه نقش سپاه پاسداران در انتخابات این است که همانند آحاد مردم یک حضور پرشکوه و حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشد، بیان کرد: کسانی باید پرچم اسلام را در دست بگیرند که خود به احکام اسلامی عمل کنند و حافظ منافع مردم و مملکت باشند.

ذبیحی مصداق حماسه اقتصادی را نیز اقتصاد مقاومتی، صرفه‌جویی‌، ساده زیستی و استفاده از کالاهای داخلی عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود اقتصاد مقاومتی در جامعه و بین خانواده‌ها حاکم شود‌.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تغییر سبک زندگی به سبک زندگی مورد نظر مقام معظم رهبری را در تحقق حماسه اقتصادی مهم دانست.

وی با اشاره به اینکه هفته عقیدتی سیاسی از هفتم اردیبهشت ماه آغاز و تا 13 اردیبهشت ماه ادامه دارد، گفت: هر ساله سعی شده‌ که برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی با شیوه‌های نوین و هر چه با شکوه‌تر و غنی‌تر برگزار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی به اهم برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج استان اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری نشست‌ها و گردهمایی‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری فرهنگی در تمام رده‌های سپاه و بسیج، برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع انتخابات و بیان معیارهای انتخاب اصلح، تجلیل از استادان و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری همایش بزرگداشت مقام شهید مطهری، سرکشی از خانواده‌های عقیدتی سیاسی و مدیران عقیدتی استان، برپایی نمایشگاه کتاب و مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و ائمه جماعات و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا از جمله این برنامه‌هاست.

ذبیحی برگزاری دوره های تربیت و ارتقای تعالی برای کارکنان سپاه و سربازان، برگزاری کلاس‌های اخلاقی، اعتقادی، احکام، برگزاری جلسات روشنگری و بصیرت به صورت هفتگی، برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن، تفسیر قرآن ، برگزاری دوره‌های تربیت آموزش‌یاری قرآن کریم  و توزیع نشریات با مباحث اعتقادی، اخلاقی، سبک زندگی و اجتماعی را از فعالیت‌های عقیدتی که در طول سال به طور مرتب انجام می‌گیرد عنوان کرد.

انتهای پیام/87001/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول