اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

آستارا آماده برگزاری انتخابات حماسی است

فرماندار آستارا گفت: آستارا آماده برگزاری انتخابات پرشور و حماسی است.

آستارا آماده برگزاری انتخابات حماسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور امروز در جریان بازدید از روند کاری ستاد انتخابات این شهرستان با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری، اظهار کرد: امسال عصاره و سمبل حماسه سیاسی، انتخابات است که با حضور مردم غیرتمند و ولایت‌مدار ایران اسلامی در خرداد در پای صندوق‌های رأی متجلی می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به منزله مردم‌سالاری دینی است، گفت: مقام معظم رهبری، حضور مردم را یک آزمایش بزرگ و شرکت در آن را تکلیف الهی، اسلامی، وجدانی و ملی می‏دانند بنابراین حضور مردم ایران اسلامی در انتخابات یک تکلیف الهی است.

این مسئول، اضافه کرد: باید تلاش کنیم با قانون‌مداری و قانون‌گرایی زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شود.

به گفته وی، در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آستارا، اصل بی‌طرفی توسط مسئولان اجرایی و نظارتی و هیئت اجرایی در قبال نامزدهای انتخاباتی کاملا رعایت می‌شود.

اسدپور گفت: اعضای هیئت اجرایی شهرستان با اصل بی‌طرفی و با نیت خالصانه و در نظر گرفتن رضایت خداوند و مصالح نظام به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا رسیدگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات از هر گونه سوء‌استفاده احتمالی از امکانات دولتی جلوگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات انتخاباتی و مغایر قانون با افراد خاطی به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار آستارا، با بیان فرازهایی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره حضور مردم در انتخابات، افزود: مقام معظم رهبری فرموده است که حضور مردم در انتخابات کشور را بالفعل بیمه می‏کند و انتخابات نشان‌دهنده واقعی حضور مردم در صحنه سیاسی کشور است.

وی متذکر شد: هر انتخاباتی که پر شور برگزار شود کشور را بیمه می‏کند.

اسدپور با بیان اینکه تمام اقدام‌های لازم از طرف ستاد انتخاباتی شهرستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و آماده برگزاری انتخابات پرشور و حماسی هستیم.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول