اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 قم عنوان کرد

زیباسازی بوستان علوی در دستور کار شهرداری

شهردار منطقه چهار قم گفت: زیباسازی و بهسازی بوستان علوی به صورت ویژه در اولویت کاری شهرداری منطقه چهار در سال 92 قرار دارد.

زیباسازی بوستان علوی در دستور کار شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد نکونام اظهار داشت: مشخص شدن حریم بوستان علوی با احداث دیوار پیرامونی جزو برنامه‌های شهرداری منطقه چهار بود که با همت عوامل فنی و اجرایی شهرداری به اتمام رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه بوستان علوی به عنوان یکی از فضاهای سبز شهری مورد علاقه شهروندان بوده و در فصول بهار، تابستان و به ویژه روزهای آخر هفته میزبان همشهریان و مسافرین زیادی است زیباسازی و بهسازی این بوستان به صورت ویژه در اولویت کاری شهرداری منطقه چهار در سال 92 قرار دارد.

نکونام اذعان داشت: یکی از معضلات این بوستان نداشتن دیوار مشخص جلو و انتهای بوستان بود که دیوار جلویی در اواخر بهمن ماه 91 به اتمام رسید و دیوار انتهایی آن هم‌اکنون و پس از گذشت چهار ماه از شروع به اتمام رسیده است.

وی افزود: این دیوارها با هدف مشخص کردن حریم و افزایش امنیت داخلی بوستان و خانواده‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، احداث شد.

شهردار منطقه چهار قم در ادامه به مشخصات فیزیکی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: این دیوار به طول 700 متر و در ارتفاع یک متر و با هزینه‌ای بالغ بر 5/2 میلیارد ریال به انجام رسیده است.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول