اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم:

ترکیب قم در انتخابی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین مشخص شد

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی هیئت قم به پیکارهای انتخابی تیم ملی خبر داد.

ترکیب قم در انتخابی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین مشخص شد

محمود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در سال‌جاری تیم‌ها و ورزشکاران جانباز و معلول به نمایندگی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به مسابقات مختلف قهرمانی کشور اعزام می‌شوند که یکی از آن‌ها در رشته دو و میدانی خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کاروان ورزشی جانبازان و معلولین کشورمان رقابت‌های پاراآسیایی را در پیش رو دارند، طبیعی است که باید برترین‌های حال حاضر ورزش جانبازان و معلولین در رشته‌های مختلف در ترکیب تیم‌های اعزامی ایران به این رقابت‌ها قرار بگیرند.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: ما در سال‌های اخیر همواره شاهد حضور موفق و همراه با افتخار و مدال توسط ورزشکاران جانباز و معلول در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بوده‌ایم که این مهم هم ظرفیت غنی ورزش جانبازان و معلولین قم را نشان می‌دهد و هم اینکه انتظارات را از عزیزان ورزشکار جانباز و معلول بالا برده است.

وی یادآور شد: طبیعی است که هر تیمی که به نمایندگی از این هیئت راهی رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور می‌شود، انتظار داریم در بین برترین‌ها قرار گیرد و ان‌شاءالله تیم اعزامی دو و میدانی جانبازان و معلولین قم نخستین تیمی خواهد بود که با دست پر از مسابقات باز می‌گردد.

شریفی افزود: رقابت‌هایی که قرار است دو و میدانی‌کاران عزیز جانباز و معلول قم راهی آن شوند، مسابقات رکوردگیری و انتخابی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان است که بر اساس اعلام فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین هفته آینده به انجام خواهد رسید.

وی ابراز داشت: در این مسابقات چهار دو و میدانی‌کار در ترکیب تیم اعزامی هیئت قم حضور دارند که همگی در رشته پرتاب وزنه با حریفان مسابقه می‌دهند و امید زیادی داریم با توجه به تمریناتی که انجام داده‌اند، با دست پر از این مسابقات باز گردند.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در پایان به نفرات حاضر در ترکیب تیم هیئت قم اشاره کرد و اظهار داشت: در این تیم رضا علوی، محمد رضایی، مهدی قاریان و علیرضا رنجکش حضور دارند و با امید به کسب مدال با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول