اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو استان زنجان خبر داد

حضور تیم ووشوی زنجان در لیگ برتر

دبیر هیئت ووشوی زنجان از حضور تیم ووشوی استان در لیگ برتر خبر داد.

حضور تیم ووشوی زنجان در لیگ برتر

سیدجلال موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه لیگ‌های امسال از آبان‌ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده لیگ‌های امسال را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حضور موفق تیم زنجان در رقابت‌های لیگ طی چند سال گذشته باعث ارتقای قابل توجه ووشوی زنجان در همه عرصه‌ها شده است، افزود: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور به عنوان تنها رقابت‌های داخلی است که ورزشکاران در آن محک می‌خورند، از این رو حضور ورزشکاران در لیگ‌های مختلف باعث می‌شود که ووشوکاران همواره در کوران مسابقات قرار گیرند.

دبیر هیئت ووشوی استان زنجان با بیان اینکه لیگ ووشوی ایران در چند سال اخیر گام بلندی برای حرفه‌ای شدن برداشته است، تصریح کرد: با توجه به حضور ورزشکاران خارجی از جمله تالوکاران چینی در لیگ ووشو ایران این زمینه به وجود آمده است که ورزشکاران ایران به ‌ویژه زنجان میزان آمادگی خود را در حضور سایر ورزشکاران محک زده و با آمادگی بیشتری در مسابقات برون‌مرزی حضور یابند که نمونه بارز آن دعوت از چند ووشوکار زنجانی به اردوی تیم‌ ملی ووشو بود که در پایان سال گذشته به انجام رسید.

وی با یادآوری اینکه ووشو زنجان در سال گذشته در سه لیگ حضور یافته بود، اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که به لحاظ اسپانسر در سال گذشته با آن مواجه بودیم، برای نخستین‌ بار نتوانستیم در ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان به جمع چهار تیم برتر راه یابیم، لذا امیدواریم امسال با اهتمام به این موضوع و حمایت‌هایی که لازم است از این تیم به عمل آید دوباره آن را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم.

موسوی با اشاره به اینکه توجه به رده سنی جوانان، از رویکردهای اصلی هیئت ووشو استان است، خاطرنشان کرد: کسب عنوان قهرمانی در دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو جوانان و نیز عنوان نخست مسابقات ووشو قهرمانی جوانان کشور در سال گذشته، کارنامه قابل قبول هیئت ووشو زنجان در بخش جوانان بود که همین امر باعث شد تا امسال نگاه جدی به حوزه جوانان داشته باشیم.

گفتنی است، لیگ‌های ووشو از آبان‌ماه امسال آغاز می‌شود که بر همین اساس، 9 آبان‌ماه سومین دوره لیگ ووشوی جوانان مردان، 16 آبان‌ماه سومین دوره لیگ دسته یک ووشوی مردان، 30 آبان‌ماه ششمین دوره لیگ ووشوی بانوان و هفت آذرماه هفتمین دوره لیگ برتر ووشوی مردان خواهد بود.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول