اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبستر در دیدار نمایندگان کارگری شهرستان:

مسئولان در احقاق حقوق کارگران نقطه سنج باشند/ اهمیت به کیفیت تولید در کنار کمیت

امام جمعه شبستر گفت: رابطه کارگر و کارفرما باید یک رابطه صمیمی و سالم باشد تا این ارتباط منتج به تولید بیشتر و خودکفایی جامعه شود.

مسئولان در احقاق حقوق کارگران نقطه سنج باشند/ اهمیت به کیفیت تولید در کنار کمیت

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده صبح امروز در دیدار با نمایندگان کارگری این شهرستان شبستر و به مناسبت هفته کارگر اظهار کرد: امروز باید مسئولان ضمن توجه به مشکلات قشر کار، موجبات احقاق حقوق آنها را فراهم آورده و در رفع نیازهای آنان نقطه‌سنج باشند.

امام جمعه شبستر توجه به کیفیت محصولات تولیدی واحدهای صنعتی در کنار تولید انبوه را یادآور شد و افزود: باید در کنار کمیت به کیفیت محصولات تولیدی اهمیت داده شود تا ضمن بالا رفتن کیفیت محصولات از وابستگی آنان به کشورهای بیگانه خودداری شود.

حجت الاسلام محمدزاده انجام فرایض دینی در محیط‌های کاری را با اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم با در نظر گرفتن فرصت‌های لازم توسط کارفرمایان در واحدهای تولیدی برای انجام فرایض دینی، نشست‌های معنوی و توجیهی نیز برای تبیین مسائل دینی برای این قشر از جامعه برگزار شود.

در ابتدای این مراسم مهدی نادری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های یک ساله، برنامه کاری این اداره در سال 92 گزارشی ارائه کرد. 

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول