اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده‌های انتخاباتی یک نامزد احتمالی

راهبرد‌های بیگدلی برای توسعه و پیشرفت ایران

دبیرکل جامعه اسلامی کارآفرینان چندین راهبرد برای حل مشکلات کشور ارایه نمود.

راهبرد‌های بیگدلی برای توسعه و پیشرفت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجتبی بیگدلی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری امروز در دیدار گروهی از فرهنگیان و بانوان که به مناسبت فرارسیدن روز معلم و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد به تشریح شرایط روز کشور و راهکارهای برون رفت از مشکلات پرداخت و اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بر مشکلات موجود در کشور غلبه کنیم، 10 راهکار مد نظر قرار گرفته است و در صورت اجرایی شدن این راهکارها شاهد تحولی شگرف خواهیم بود.

وی ضرورت اهتمام به نظرات مراجع تقلید را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و مراجع عظام تقلید در اداره کشور نهایت استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است یادآور شد: تشکیل وزارت جهاد اقتصادی و حمایت از سرمایه و کارآفرینی راهکار دیگری است که می‌تواند در راستای حل مشکلات موجود کشور در عرصه اقتصاد و کمک به تولید و کارآفرینی مورد توجه قرار گیرد.

بیگدلی ضرورت توجه به نسل جوان را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ یکی دیگر از راهبردها ارائه تسهیلات تضمینی مسکن و ازدواج به نسل جوان است.

وی تبدیل سفارت‌خانه‌ها به رایزنان ویژه تجاری و اقتصادی و تشکیل وزارت امور مهاجران و ایرانیان خارج از کشور را نیز راهبردی دیگر برای برون‌رفت از وضع کنونی دانست.

دبیرکل جامعه اسلامی کارآفرینان با اشاره به ضرورت انجام فعالیت‌های هدفمند در سازمان‌ها، مراکز و نهادهای وابسته به دولت تاکید کرد: راهبرد بعدی تعطیلی شرکت‌های ضرر ده دولتی است.

بیگدلی استخدام نیروهای بسیج در توسعه سازندگی و سازمان‌های نظارتی، حقوق سفید برای نیروهای ویژه قضایی و امنیتی و تعطیلی مصادیق تجسس غیرضروری در امور مردم و جوانان را سه راهبرد دیگر دولت برای حرکت به سوی پیشرفت و ایجاد جامعه‌ای مطلوب برای همه اقشار دانست.

انتهای پیام/2258/ج40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول