اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اهداف سند چشم‏انداز انجام شد

انعقاد تفاهم‏نامه بین جهاد کشاورزی سمنان و دانشگاه آزاد دامغان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از انعقاد تفاهم‏نامه همکاری بین این سازمان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خبر داد.

انعقاد تفاهم‏نامه بین جهاد کشاورزی سمنان و دانشگاه آزاد دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سیدمجید موسوی گفت: این تفاهم‏نامه در راستای اهداف سند چشم‏انداز نظام و در راستای بهره‏وری مستمر و نهادمند از خرد جمعی و حصول ارتقای کمی و کیفی هدف‏ها و برنامه‏های مشترک از طریق ارتباط و همکاری با مؤسسات علمی، آموزشی و پژوهشی بسته شده است.

وی افزود: گسترش پژوهش‏های کشاورزمحور، تولید دانش فنی، تبدیل ایده به محصول در بخش کشاورزی، انجام همکاری‏های آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی، علمی، خدمات آزمایشگاهی، تعریف هدایت و اجرای پایان‏نامه‏های دانشجویی در مقاطع کارشناسی‏ارشد و دکترا موضوع این تفاهم‏نامه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اهداف این تفاهم‏نامه را همکاری آموزشی، علمی و پژوهشی برای اجرای طرح‏ها، برگزاری دوره‏های آموزشی مشترک، برگزاری همایش‏ها و کنفرانس‏های ملی و استانی، همکاری در زمینه ارائه خدمات علمی و آزمایشگاهی و بسترسازی لازم برای ارتقای همکاری پژوهشی و انتقال فناوری دانست.

موسوی همچنین همکاری اعضای هئیت علمی دو طرف به عنوان اساتید راهنما و مشاور، انتشار مستندات و انتقال نتایج و یافته‏های تحقیقاتی و اطلاع‏رسانی در زمینه‏های مرتبط با توافق دو طرف را از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‏نامه بیان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‏نامه تعهدات و وظایف سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان مشخص شده که بر اساس آن هر دو طرف به تعهدات خود عمل خواهند کرد.

موسوی مدت این تفاهم‏نامه را پنج سال اعلام کرد و افزود: در صورت تمایل و تداوم فعالیت مشترک هر یک از دو طرف، تفاهم‏نامه قابل تمدید است.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول