اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت آب و فاضلاب بناب:

پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب بناب 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر شرکت آب و فاضلاب بناب گفت: پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان بناب 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب بناب 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب،فردین اسماعیلی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری بناب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه تصفیه‌خانه این شهرستان از سال 1383 آغاز و هم اکنون این طرح 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: این طرح در زمینی به مساحت 6 هکتار درحال اجراست که شبکه توزیع و جمع‌آوری این تصفیه‌خانه 185 کیلومتر است و تاکنون 158 کیلومتر آن اجرا شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بناب افزود: از 13 ایستگاه پمپاژ برنامه‌ریزی شده برای طرح مذکور 10 ایستگاه به مدار بهره‌برداری وارد شده است.

اسماعیلی با اعلام اینکه تاکنون 150 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است، تصریح کرد: محوطه‌سازی تصفیه‌خانه، خرید و نصب تجهیزات از جمله نواقصات این طرح است که به دلیل کمبود اعتبارات راکد مانده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بناب تأکید کرد: این طرح به دلیل اهمیت جزو طرح‌های مهر ماندگار استان آذربایجان‌شرقی قرار گرفته و امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز به زودی شاهد تکمیل و افتتاح این طرح باشیم.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی و در یک منطقه مسطح در ساحل شرقی دریاچه ارومیه واقع شده است.

به گفته مسئولان به علت مسطح بودن منطقه، اجرای فاضلاب این شهرستان یکی از مشکل‌ترین و پرهزینه‌ترین طرح‌های شرکت آب و فاضلاب بوده، به طوریکه در این طرح 13 ایستگاه پمپاژ فاضلاب تعبیه شده است.

انتهای پیام/3003/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول