اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم ملی:

استقلالی‌ها در فینال سپاهانی می‌شوند/ خنده‌بارون سپاهان در تهران

بازیکن سابق تیم ملی گفت: با توجه به اینکه ممکن است استقلالی‌ها در فینال جام حذفی طرفدار سپاهان باشند شانس تیم اصفهانی برای قهرمانی افزایش پیدا می‌کند.

استقلالی‌ها در فینال سپاهانی می‌شوند/ خنده‌بارون سپاهان در تهران

عباس سیمکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سپاهان با توجه به اینکه شانسش برای قهرمانی در لیگ کم شده در قرعه‌کشی انجام شده برای برگزاری مکان فینال جام حذفی نیز با شکست مواجه شد و مجبور است در تهران برابر پرسپولیس قرار بگیرد و با توجه به این موضوع کار بسیار سختی برای قهرمانی در جام حذفی دارد.

وی تصریح کرد: اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است این است که سپاهان همیشه در ورزشگاه آزادی بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته و در صورتی هم که بازی‌هایش را واگذار کرده باشد با اختلاف کمی بوده و حریفی قدر برای تیم‌های پایتخت نشین است.

بازیکن اصفهانی سابق تیم ملی ادامه داد: قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس سپاهان نیست و باید بتواند بر جنگ‌های روحی و روانی این بازی که ممکن است از سوی پرسپولیسی‌ها رخ دهد غلبه کند.

وی تاکید کرد: پرسپولیسی‌ها هم برای اینکه بتوانند تنها شانس خودشان برای حضور در آسیا را از دست ندهند به طور حتم با نقشه و برنامه و تنها برای کسب پیروزی به میدان می‌آیند و سپاهان باید با تمرکز حواس بسیاری در برابر این تیم ظاهر شود.

سیمکانی در پاسخ به این سوال که شانس سپاهان برای قهرمانی در جام حذفی با توجه به میزبانی تیم پرسپولیس چقدر است، افزود: به طور حتم با توجه به اینکه ممکن است استقلالی‌های بسیاری نیز در بازی فینال برای تشویق سپاهان به ورزشگاه آزادی بروند تیم اصفهانی شانس بسیاری برای قهرمانی در این جام دارد.

انتهای پیام/63020/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول