اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در اردبیل:

اقتصاد کشور جز با تولید ملی و سرمایه‌گذاری قابل حل نیست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلی که امروز در کشورمان عارض شده مشکل اقتصادی است که جز با تولید ملی و افزایش ثروت و ایجاد اشتغال و درآمد عمومی خانواده‌ها با رونق گرفتن کشاورزی و صنعت حل آن امکان‌پذیر نیست.

اقتصاد کشور جز با تولید ملی و سرمایه‌گذاری قابل حل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن رضایی ساعاتی پیش در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران و در پاسخ به سئوال آنها اظهار داشت: هر چند خود احمدی‌نژاد منکر این سفرهای تبلیغاتی است ولی تبلیغاتی بودن این سفرها مشهود و معلوم است.

وی تصریح کرد: ‌فکر می‌کنم دولت در آخر دوره حکم‌رانی خود باید با آرامش و احترام به تمام کاندیداها و نامزدها، به اجرای قانون و برگزاری سالم انتخابات همت کند و زمینه را برای حضور آحاد مردم در انتخابات فراهم آورد تا زمینه برای حضور دولت بعدی فراهم آید.

رضایی خاطرنشان کرد: بهتر است دولت احمدی‌نژاد از درگیر شدن و برخی کارهای حاشیه‌ای پرهیز کرده و زمینه‌ای را برای مشارکت همه‌جانبه مردم در انتخابات پیش رو مهیا کند.

در صورت آمدن هاشمی کنار نمی‌کشم

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: من در صحنه انتخابات هستم و حتی با آمدن هاشمی کنار نمی‌کشم.

وی دلیل این امر را آگاهی خود از مشکلات اقتصادی کشور توصیف کرد و گفت: ‌بنده برای عبور ملت از این گردنه سخت برنامه کافی و لازم را دارم.

رضایی با بیان اینکه نیامدن بنده خیانت به ملت و آرمان نظام اسلامی است، افزود: بنده به همین دلیل تاکنون با هیچ گروه ائتلاف نکردم چرا که معتقدم باید به تعهدات خود در قبال ملت و نظام عمل کنم.

وی تصریح کرد: من با فرض آمدن هاشمی، مشایی و خاتمی وارد انتخابات شدم و در صحنه نیز می‌مانم.

رضایی در مورد تعدد کاندیداها خاطر نشان کرد: در مورد تعداد کاندیداها نظر شورای نگهبان نظر صائبی است و شورای نگهبان براساس شاخص‌ها و معیارها کاندیداهای اصلح را تشخیص می‌دهد.

وی اضافه کرد: ما مشکلی با شورای نگهبان نداریم و خواهش می‌کنم شما ما را با این شورا به دعوا نیندازید.

ائتلاف‌ها ممکن است سرآغاز تفرقه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد اجماع اصولگرایان بیان کرد: ‌ائتلاف همه با هم را به شرط آن که از دل یک کار کارشناسی فرد شایسته بیرون بیاید، قبول دارم.

رضایی ادامه داد: ‌اما پیوستن به این ائتلاف‌ها را در وضعیت کنونی قبول ندارم چرا که ممکن است سرآغاز تفرقه جدید باشد.

اقتصاد کشور جز با تولید ملی و سرمایه‌گذاری قابل حل نیست

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در مورد نشست یک ساعته خود با اهالی بازار اردبیل گفت: ‌بنده یک ساعتی را در بازار اردبیل چرخ زدم و مشاهده کردم که اکثر فروشندگان ما مدعی هستند که 40 تا 50 درصد فروششان کاهش یافته است.

وی افزود: از مردم نیز سئوال کردیم و آنها نیز مدعی بودند قدرت خریدشان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

رضایی تصریح کرد:‌ مشکلی که امروز در کشورمان عارض شده مشکل اقتصادی است که جز با تولید ملی و افزایش ثروت و ایجاد اشتغال و درآمد عمومی خانواده‌ها با رونق گرفتن کشاورزی و صنعت حل آن امکان‌پذیر نیست.

وی خاطر نشان کرد: نمی‌شود بدون برنامه از این گردنه عبور کرد و بنده برای مهار تورم، تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد مردم با برنامه جلو آمده‌ام.

انتهای پیام/62003/ط40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول