اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی خبر داد

کاهش 17 درصدی سرقت در پارس جنوبی

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کاهش 17 درصدی سرقت در پارس جنوبی خبر داد.

کاهش 17 درصدی سرقت در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خدابخش نیکنام بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است و برای تحقق این مهم باید اهتمام ورزیم.

وی افزود: همکاری و همراهی مردم با نیروی انتظامی اهمیت بسیار زیادی در موفقیت نیروی انتظامی دارد و امیدوار هستیم همواره شاهد همکاری مردم با نیروی انتظامی باشیم.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کاهش وقوع سرقت و تصادفات در فروردین‌ماه سال جاری در منطقه پارس جنوبی استان بوشهر خبر داد.

نیکنام از کاهش 17 درصدی سرقت در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی منطقه ویژه پارس جنوبی در فروردین‌ماه امسال شاهد کاهش 17 درصدی تعداد وقوع سرقت و افزایش 40 درصدی تعداد کشف سرقت نسبت به مدت مشابه در سال قبل در این منطقه بوده‌ایم.

وی از کاهش 50 درصدی وقوع تصادف در منطقه پارس جنوبی خبر داد و گفت: در فروردین‌ماه سال جاری تعداد کل تصادفات در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است.

این مسئول با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، خواستار مشارکت بیشتر آنها به منظور افزایش امنیت منطقه شد و ابراز داشت: در فروردین‌ ماه امسال با تلاش مأموران این فرماندهی، 8 هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق کشف شده است.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول