اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلیل‌آباد:

هنوز نتوانسته‌ایم حقوق کارگر را ادا کنیم / گرانی‌ها نشانه عدم تدبیر ناظران است

امام جمعه خلیل‌آباد گفت: با وجود خدمات داده شده به کارگران، هنوز نتوانسته‌ایم حقوق کارگر را ادا کنیم.

هنوز نتوانسته‌ایم حقوق کارگر را ادا کنیم / گرانی‌ها نشانه عدم تدبیر ناظران است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حجت‌الاسلام اباصلت غفاری در دیدار کارگران و کارفرمایان این شهرستان اظهار کرد: کارگر دارای جایگاهی خاص است و کارگران هستند که چرخه تولید کشور را می‌گردانند.

وی با انتقاد از گذرگاه‌های ایستادن کارگران در اکثر شهرستان‌ها که محل تجمع کارگران است، افزود: ساماندهی این افراد امری ضروری است و باید به نیازهای آنها توجه شود.

امام جمعه خلیل‌آباد گفت: روز کارگر روز ارج نهادن به شغل شریف کارگر است و کارگران تولیدکنندگان خدمت صادقانه به مردم جامعه هستند.

وی با تاکید بر خرید کالاهای ایرانی توسط مردم، اظهار کرد: گرانی‌ها نشانه عدم تدبیر مناسب از جانب نظارت کنندگان است.

وی در این نشست با تشکر از خدمات ارائه شده توسط اداره تعاون و کار شهرستان، خواستار توجه و نظارت بیشتر دستگاه‌های اجرائی در بحث تسهیلات بانکی به مردم شد.

در این جلسه حسین نوری، سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد نیز با تبریک ایام هفته کارگر در گزارشی گفت: طی دوسال گذشته بیش از 50 میلیارد ریال به این شهرستان فقط در بحث ایجاد بنگاه‌های کوچک اقتصادی اختصاص یافته است که در این راستا در مدت مذکور برای بیش از 4هزار نفر شغل فراهم شده است.

نوری با بیان اینکه کارگران دلسوزان جامعه و پرتلاش هستند، اظهار داشت: این شهرستان دارای 3هزار و 800 نفر بیمه شده است که وظیفه داریم در ارائه خدمت به قشر زحمتکش کارگران دریغ نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری استان از میانگین کشوری پایین‌تر است، این امر را از موفقیت‌های وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خراسان‎رضوی برشمرد و کسب مقام اول اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‎رضوی را در کشور از همت همه مسئولان استان و تلاش این دستگاه در سطح استان دانست.

وی در این جلسه از همایش تقدیر از کارگران و کارفرمایان و نیز زنان سرپرست خانواده شهرستان خلیل‎آباد در روز یازدهم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در این مراسم از 35 کارگر نمونه شهرستان در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان و کارفرمایان تقدیر به‎عمل می‎آید.

انتهای پیام/70021/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول