اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقات روز ملی خلیج فارس در دانشگاه‌های زنجان

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان از برگزاری مسابقاتی به مناسبت روز ملی خلیج فارس در دانشگاه‌های استان خبر داد.

برگزاری مسابقات روز ملی خلیج فارس در دانشگاه‌های زنجان

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: منطقه خلیج فارس دریایی مشترک بین ایران و کشورهای عربی است.

وی با بیان اینکه کشورهای عربی با تغییر نام خلیج فارس به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه هستند، تصریح کرد: کشور ایران با نامگذاری خلیج فارس به دنبال این است که اهمیت این خلیج را به همگان نشان دهد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه خلیج فارس همیشه متعلق به کشور ایران است، اضافه کرد: ایران از طریق خلیج فارس خواستار ایجاد امنیت، صلح و آرامش در بین کشورهای منطقه است.

وی با بیان اینکه ایران به دنبال ایجاد امنیت پایدار است، ادامه داد: ایران به هیچ کشور بزرگ و کوچکی اجازه نخواهد داد که خلیج فارس را به نام خود مصادره کند.

بابایی خاطرنشان کرد: از ابتدای تاریخ تاکنون با توجه به نقشه‌های موجود در کشورهای مختلف و کتاب‌های گوناگون خلیج فارس متعلق به ایران اسلامی بوده است.

وی اضافه کرد: ایران با ایجاد همکاری، حدود همسایگی را با سایر کشورها رعایت کرده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در اکثر دانشگاه‌های استان زنجان به مناسبت این روز برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها برگزاری مسابقات روز ملی خلیج فارس است.

بابایی به نزدیکی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: بسیج دانشجویی برنامه‌ریزی وسیعی درباره برنامه‌های انتخاباتی دارد.

وی گفت: این برنامه‌ها برای حضور حداکثری مردم و دانشجویان است تا در انتخابات پیش‌رو نفرات اصلح انتخاب شوند.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول