اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش قهرمانی سپاه و بسیج استان قم:

پیکارهای تکواندو و کاراته بسیج جام خلیج فارس در قم برگزار می‌شود

مدیر ورزش قهرمانی سپاه و بسیج استان قم از برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم‌های کاراته و تکواندو بسیج استان با عنوان جشنواره خلیج فارس خبر داد.

پیکارهای تکواندو و کاراته بسیج جام خلیج فارس در قم برگزار می‌شود

رضا ملاصادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نخستین برنامه‌ از مهمترین قسمت‌های تقویم سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ورزش بسیج استان قم برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی کاراته و تکواندو بسیج در قالب جشنواره خلیج فارس به مناسبت روز ملی خلیج فارس محسوب می‌شود.

وی با تشریح برنامه‌های مدیریت ورزش قهرمانی سپاه و بسیج استان قم، اظهار داشت: نخستین برنامه این مدیریت مسابقات قهرمانی و انتخابی تکواندو و کاراته بسیج است که به مناسبت روز ملی خلیج فارس به صورت جشنواره برگزار می‌شود.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه و بسیج استان قم اضافه کرد: این مسابقات در رشته تکواندو در رده نونهالان زیر 16 سال و در رشته کاراته در دو رده نوجوانان و جوانان در روز جمعه سیزدهم اردیبهشت ماه از ساعت هشت صبح با شرکت تکواندوکاران و کاراته‌کاران بسیج استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم بسیج استان دعوت می‌شوند، افزود: مسابقات کاراته در خانه کاراته استان قم در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه و مسابقات تکواندو در مجموعه ورزشی نخلستان سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.

ملاصادقی یادآور شد: ورزش قهرمانی سپاه و بسیج استان فعالیت خود را در راستای اهداف والای بسیج و فرموده مقام معظم رهبری با قوت و قدرت هر چه تمام دنبال می‌کند و برنامه‌های سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را به گونه‌ای متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد کرد.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های این مدیریت در سال جاری در سه بخش قهرمانی، تیم داری و آموزش برنامه‌ریزی شده و در نظر داریم با برنامه‌ریزی منظم و حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد گام بلندی در زمینه توسعه ورزش بسیج برداریم.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه و بسیج استان قم افزود: پیرو برگزاری جلسه پایان سال قبل و تشریح و اجرای برنامه‌های سال جدید با هیئت‌های 15 گانه ورزشی این مدیریت مقرر شد در سه رشته کاربردی که اسلام نیز تاکید بسیاری به آنها داشته با جدیت کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قصد داریم در این رشته‌ها شامل تیراندازی، تیراندازی با کمان و شنا به صورت حرفه‌ای وارد شده و به صورت خود جوش با توجه به استعدادهای نهفته در استان پایگاه‌های استعدادیابی راه‌اندازی شود.

ملاصادقی بیان داشت: همچنین می‌خواهیم در رشته‌های کاراته، تیراندازی و تیر و کمان با حضور در لیگ‌های استانی و لیگ‌های کشوری نسبت به راه اندازی باشگاه مقاومت اقدام کنیم و این رشته‌ها را به پویایی و موفقیت برسانیم.

انتهای پیام/78002/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول