اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پاکدشت:

مبارزه جدی با قاچاق کالا راه حل مشکلات اقتصادی است

معاون سیاسی _ انتظامی فرماندار شهرستان قرچک مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز را یکی از راه‌های حل مشکلات اقتصادی دانست.

مبارزه جدی با قاچاق کالا راه حل مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان پاکدشت تشکیل جلسه داد.

معاون سیاسی _ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت در این نشست مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز را یکی از راه‌های برون رفت مشکلات اقتصادی دانست و گفت: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز یک عارضه اقتصادی است که تبعات زیادی در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... دارد.

عین‌اله تاجیک نقش اصناف و تعزیرات را در تنظیم بازار مهم دانست و گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده است همه اقشار جامعه باید در حد توان حماسه آفرینی کنند.

وی در ادامه انتخابات را مظهر حماسه سیاسی دانست و گفت: قطعاً با حضور گسترده مردم شاهد خلق حماسه دیگری خواهیم بود و باعث یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی خواهیم بود.

تاجیک در ادامه حماسه اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: حماسه اقتصادی در واقع با حماسه آفرینی در تولید، سازندگی و پیشرفت کشورمان تحقق می‌یابد و استفاده از اجناس ایرانی همان حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است که مقام معظم رهبری سال پیش مطرح کردند و گامی در راستای تحقق حماسه اقتصادی است.

معاون فرماندار پاکدشت در ادامه بر ارزیابی عملکرد فصلی کمیته، انجام بازدیدهای میدانی از عملکرد اعضاء، شناسایی محل‌های دپو غیرقانونی سوخت و تبلیغ و تشویق مردم در استقبال از کالاهای داخلی، پیگیری اقدامات فرهنگی از طریق دستگاه‌های فرهنگی، سازمان تبلیغات و ائمه جماعات تاکید کرد.

تاجیک در پایان به ماموریت‌ها و شرح وظایف ادارات و دستگاه‌ها اشاره کرد و آسیب شناسی سیستم‌ها، روش‌های مبادلات تجاری شهرستان و ایجاد بانک اطلاعات از مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده را خواستار شد.

این گزارش حاکی است، در پایان نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان پاکدشت ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل پیرامون مسائل مطروحه بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول