اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز خبر داد

آغاز به کار کمیته امنیت انتخابات

فرماندار شیراز با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات، شورای عالی امنیت ملی نقش فرماندارن را مهم ارزیابی کرده‌اند از آغاز به کار کمیته امنیت انتخابات این شهرستان خبر داد.

آغاز به کار کمیته امنیت انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمن طرح‌هایی را برای مخدوش کردن انتخابات در دست اجرا دارد که با مدیریت می‌توان به مقابله به آن پرداخت.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در برقراری امنیت اجتماعی و کاهش وقوع جرم و جنایت نقش مثبتی را ایفا کرده است، افزود: در طول یک سال و نیم گذشته با اجرای طرح‌های جمع‌آوری سلاح سرد و گرم، شاهد کاهش 30 درصدی در وقوع قتل هستیم و با مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان نیز ضریب امنیت در شیراز افزایش یافته است.

فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عوامل وقوع جرم، مواد مخدر، وجود اتباع بیگانه غیرقانونی و سلاح سرد و گرم بوده است که با رفع این معضل، امنیت پایدار به وجود می‌آید.

زرین‌کلاه تصریح کرد: برای حفظ شرایط موجود، باید گشت‌های نامحسوس در سطح شهر افزایش یابد و با حضور به موقع پلیس 110 دستگیری مجرمان در کوتاه‌ترین زمان صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در عین حال توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، نیروی انتظامی در برقراری امنیت نسبت موفق عمل کرده است، اضافه کرد: تهیه و تدوین طرح ملی مبارزه با جرائم به عنوان طرح استراتژیک برای پیشگیری از جرائم به ویژه جرم‌های انتخاباتی ضروری است.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول