اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته کارگر در شوش

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به‌مناسبت گرامیداشت هفته کارگر در شهرستان شوش برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته کارگر در شوش

سیدناصر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: با توجه به اینکه نقش کارگران در خودکفایی کشور نقش حائز اهمیتی است باید بیش از پیش از این قشر زحمتکش تجلیل به عمل آید.

وی افزود: در راستای گرامیداشت هفته کارگر همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان شوش با محوریت تجلیل از کارگران زحمتکش برگزار می‌شود.

*پارک میراث فرهنگی تا حرم دانیال‌نبی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش در رابطه با زمان این همایش گفت: این همایش روز جمعه، سیزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور خانواده‌های کارگران از پارک میراث فرهنگی تا حرم مطهر دانیال‌نبی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد نشاط در خانواده کارگران عنوان کرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی صحیح و منسجم برای کارگران آرامش روحی و روانی را برای خانواده کارگران به وجود آوریم.

حسینی تصریح کرد: در این هفته دیدار با خانواده شهدای کارگر، غبارروبی شهدای کارگر، دیدار با پیشکسوتان فعال کارگری انجام می‌گیرد.

اتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول