اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ساماندهی قبور شهدای گمنام

ساماندهی تپه نورالشهدای دهدشت به دانشجویان سپرده شد

در نشست ساماندهی گلزار شهدای گمنام دهدشت، ساماندهی گلزار شهدای گمنام به عهده دانشجویان و اساتید معماری دانشگاه‌های آزاد و پیام‌نور قرار گرفت.

ساماندهی تپه نورالشهدای دهدشت به دانشجویان سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست برنامه‌ریزی ساماندهی گلزار شهدای گمنام امروز در سپاه پاسداران ناحیه دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری با تقدیر از خلق حماسه حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار کهگیلویه در 25 فروردین ماه جاری یک روز به‌یاد ماندنی در تاریخ شهرستان رقم زدند.

فرماندار کهگیلویه این حضور حماسی را نشانه پیوند ناگسستنی بین مردم و انقلاب خواند و گفت: به میزبانی این آلاله‌ها مفتخریم و انشااله در عمل بتوانیم ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

جعفری خاطرنشان کرد: از روز خاکسپاری تاکنون برنامه‌های مختلف فرهنگی در جوار قبور مطهر این شهدا اجرا شده است و بایستی با تدبیر خود این مکان معنوی را ساماندهی کنیم تا محور برگزاری مراسمات مذهبی قرار گیرد.

ساخت دیوار حائل به طرف تپه نورالشهداء، ساخت سرویس‌های بهداشتی در محوطه، ترمیم جاده منتهی به تپه، جدول‌گذاری و هدایت آب در آن محدوده، روشنایی مکان و ساخت قبور از جمله راهکارهای پیشنهادی فرماندار در راستای ساماندهی گلزار شهدای گمنام بود.

به گزارش فارس، با بحث و تعامل اعضای حاضر در جلسه، طراحی طرح جامع ساماندهی گلزار شهدای گمنام به عهده دانشجویان و اساتید معماری در دانشگاه‌های آزاد و پیام‌نور قرار گرفت.

سپاه پاسداران به‌عنوان دبیرخانه مسئولیت پیگیری مسائل مربوط به این موضوع شد.

شهرداری و اداره راه و شهرسازی ترمیم جاده منتهی به تپه نورالشهداء را عهده‌دار شدند.

 هم‌چنین مقرر شد ادارات ارشاد، تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و سپاه نسبت به برگزاری مراسم اربعین شهدای گمنام اقدامات لازم راانجام دهند.

انتهای پیام/82016/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول