اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم خبر داد

برقراری بیش از 12 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری قم

مدیر مرکز سامانه 137 و امور مشترکین از برقراری 12 هزار و 226 تماس با این سامانه طی یک ماه گذشته خبر داد.

برقراری بیش از 12 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی در مورد عملکرد سامانه 137 طی یک ماه گذشته عنوان کرد: بیشتر تماس‌های صورت گرفته با این سامانه از سوی زائرین و در رابطه با نیازمندی‌های آنها بوده است.

وی تصریح کرد: از 12 هزار و 226 تماس صورت گرفته با سامانه 137، 7 هزار و 492 مورد مربوط به اطلاع‌رسانی زائران بوده است.

مدیر مرکز سامانه 137 و امور مشترکین، لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری، جمع‌آوری زباله، درخواست نصب پل فلزی، جمع‌آوری لاشه حیوانات و رفع سد معبر دست‌فروشان را از جمله موضوعات تماس شهروندان عنوان کرد.

وی با اشاره به وظیفه سامانه 137 در رسیدگی به مشکلات شهروندان عنوان کرد: در حال حاضر سامانه 137 بهترین عملکرد را نسبت به زمان آغاز کار خود دارد و رضایت‌مندی 80 درصدی شهروندان موید این مطلب است.

مدیر مرکز سامانه 137 و امور مشترکین یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته بیش از 50 درصد پیام‌ها در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول