به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیاکبر رحیمی در مورد عملکرد سامانه 137 طی یک ماه گذشته عنوان کرد: بیشتر تماسهای صورت گرفته با این سامانه از سوی زائرین و در رابطه با نیازمندیهای آنها بوده است.
وی تصریح کرد: از 12 هزار و 226 تماس صورت گرفته با سامانه 137، 7 هزار و 492 مورد مربوط به اطلاعرسانی زائران بوده است.
مدیر مرکز سامانه 137 و امور مشترکین، لکهگیری و ترمیم نوارهای حفاری، جمعآوری زباله، درخواست نصب پل فلزی، جمعآوری لاشه حیوانات و رفع سد معبر دستفروشان را از جمله موضوعات تماس شهروندان عنوان کرد.
وی با اشاره به وظیفه سامانه 137 در رسیدگی به مشکلات شهروندان عنوان کرد: در حال حاضر سامانه 137 بهترین عملکرد را نسبت به زمان آغاز کار خود دارد و رضایتمندی 80 درصدی شهروندان موید این مطلب است.
مدیر مرکز سامانه 137 و امور مشترکین یادآور شد: با تلاشهای صورت گرفته بیش از 50 درصد پیامها در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده میشود.
انتهای پیام/2258/ط/چ3000