اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در خراسان شمالی تشکیل شد

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ستاد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور مسئولان استان تشکیل شد.

ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در خراسان شمالی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، حسینعلی یوسفعلی‌زاده، در نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره)، با بیان اینکه حضرت امام شناسنامه انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: امروز به برکت نام امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران در جهان شناخته شده است.

وی افزود: در واقع امام راحل با پایه گذاری نظام اسلامی ثابت کرد که در مقابل دنیای کفر و ظلم می‌توان ایستاد و حق بر شمشیر پیروز است.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه 14 خرداد امسال مقارن با شروع فعالیت کاندیداتوری ریاست جمهوری شده، از حساسیت خاصی برخوردار است که باید توجه ویژه‌ای به این امر شود.

وی با بیان اینکه هر اندازه که ما علاقه داریم مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) پر رنگ‌تر و با شکوه تر انجام شود، دشمن در تلاش است تا با فتنه انگیزی، حضور مردم را در کم رنگ جلوه دهد، گفت: 14 خرداد امسال یک نقطه استراتژیک و میدان خلق حماسه سیاسی است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در ادامه گزارشی از اعزام کاروان‌ها طی سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته بیش از 100 درصد سهمیه ابلاغی از استان اعزام داشتیم.

نصرالله یزدان‌پناه سهمیه ابلاغی اعزام امسال را 6 هزار و 700 نفر اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی‌ها امسال، تمام اعزام‌ها 13 خرداد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده این تعداد در قالب 160 دستگاه اتوبوس اعزام شوند، گفت: امسال ثبت نام زائران از 15 اردیبهشت آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63001/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول