اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کمیجان:

سلامت آثار شهید مطهری به دلیل پایبندی به اسلام اصیل است

امام جمعه کمیجان گفت: آثار شهید مطهری از سلامت کامل برخوردار بوده و این سلامت به خاطر این است که آثار شهید مطهری در سبک و روش پایبند به اسلام اصیل است.

سلامت آثار شهید مطهری به دلیل پایبندی به اسلام اصیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام علی مقدسی‌پور بعد از ظهر امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه کمیجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: سپاه پاسداران ، در اردیبهشت ماه سال 58 به دستور امام راحل تشکیل شد و وظیفه سپاه پاسداران در قانون اساسی، به عنوان یک قوای مسلح مکتبی حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: آشنایی جوانان با کتب و اندیشه‌های شهید مطهری امری بسیار مهم است چرا که مطالعه این کتب موجب دوری جوانان از انحرافات خواهد شد.

امام جمعه کمیجان با اشاره به اینکه شهید مطهری از جمله شخصیت‌هایی بود که در تحکیم و تعلیم مبانی اعتقادی و فرهنگی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت، تصریح کرد: شهید مطهری شخصیتی بسیار بزرگ و اندیشمند بود که امروز معلمان باید از سیره و روش این شهید والامقام درس و الگو بگیرند.

مقدسی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپاه در راستای تعمیق معنویت و افزایش بصیرت سیاسی گام‌های بسیار خوبی برداشته است، ادامه داد: تقویت مقوله عقیدتی در سپاه امر بسیار مهمی است که سپاهیان باید در راستای تقویت این مقوله جدیت لازم را به خرج دهند.

مقدسی‌پور افزود: بستر کار در زمینه عقیدتی فراهم شده است بنابراین باید در راستای توسعه آن تلاش شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطر نشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مظهر بارز حماسه سیاسی انتخابات پیش رو است و حضور مردم در انتخابات توطئه و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده و حماسه سیاسی را تحقق می‌بخشد.

انتهای پیام/87010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول