اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مأموران انتظامی نصرت‌آباد صورت گرفت

دستگیری 4 قاچاقچی موادمخدر در زاهدان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان گفت: با دستگیری چهار قاچاقچی موادمخدر یک محموله تریاک در زاهدان کشف و ضبط شد.

دستگیری 4 قاچاقچی موادمخدر در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، رضا ناظری اظهار داشت: عوامل پلیس موادمخدر استان مستقر در ایستگاه نصرت‌آباد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر تانکر که از زاهدان به سمت کرمان در حرکت بود مشکوک شدند که در بررسی از این خودرو مقدار قابل توجهی موادمخدر را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: طی انجام بازرسی‌ها، عوامل تخصصی پلیس مبارزه با موادمخدر از این تریلر مقدار 50 کیلو و 700 گرم تریاک را کشف و ضبط کردند که با کشف این مواد راننده و سرنشین خودرو تانکر به هویت‌های «حمیدرضا پ» و «علی الف» دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به موارد کشف شده بررسی‌های پلیس برای شناسایی صاحبان اصلی این مقدار موادمخدر آغاز شد که پس از انجام کار اطلاعاتی و به‌کارگیری شگردهای پلیسی صاحبان اصلی مواد به هویت‌های «ابوالفضل س» و «مصطفی ز» که با یک دستگاه پژو سواری که در طول مسیر اسکورت و منتظر عبور خودروی تریلر از ایستگاه بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/75002/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول